همایش جشن غدیر فاطمی با حضور بانوان در مصلی اعظم تبریز برگزار شد.

همایش جشن غدیر فاطمی خواهران در مصلی اعظم تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در تبریز در این همایش با تبریک عید غدیر خم به بانوان و شیعیان جهان، این عید بزرگ را مهمترین واقعه تاریخ اسلام برشمرد و گفت: در روز هجدهم ذی الحجه، اکمال و اتمام دین و رسالت بزرگ پیامبر خاتم (ص) در ابلاغ مقام حاکمیت جامعه اسلامی صورت گرفته است و تنها کسی که شایسته این مقام بود، حضرت امیر المومنین علی (ع) بودند.

او با اشاره به جمله ارزشمند پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: (من کنت مولاه فهذا علی مولاه) گفت: هدف دین، تنها بیان احکام الهی نیست بلکه دین نیاز به حاکم و، ولی دارد که علاوه بر بیان احکام دین در جامعه، از تحریف و بدعت در دین نیز باید جلوگیری کند.

نماینده، ولی فقیه در تبریز افزود: ولایت فقیه که به برکت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح است در راستای تحقق ولایت عامه ائمه اطهار (علیهم السلام) است که همه خطرات و تهدیدات دشمنان را پیش بینی و خنثی و جامعه را به سمت صحیح هدایت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به حضور بانوان در صحنه‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: بانوان غیور و انقلابی ما باید در نماز‌های جمعه و صحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نظیر انتخابات حضور پررنگ داشته باشند و ارزش و جایگاه واقعی زن را در جامعه که به برکت حضرت امام راحل (ره) تحقق یافته است به جهانیان نشان دهند.

در این همایش مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مدح و ثنای مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی (ع) مداحی کردند.

 

انتهای پیام/

برگزاری همایش جشن غدیر فاطمی خواهران در مصلی اعظم تبریز

برچسب ها: امام جمعه ، جشن غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.