تندگویان گفت: هر جایی که دولت با هر تخصصی بخواهد کار انجام دهد حاضر هستیم تا تشکل‌هایمان را در اختیار دولت قرار دهیم.

در هر استان یک مجمع ملی تشکل‌های جوانان را داریم/ ۷۰۰ NGO در حال فعالیت هستندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم روز جهانی جوان با حضور مسئولان دولتی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مسئولان یونسکو در ایران امشب (یکشنبه) در تهران برگزار شد.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم، گفت: برپا کنندگان این برنامه، جوانان نخبگان اجتماعی ما هستند و برنامه جوانان را باید جوانان برگزار کنند.

او گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی تشکیل تشکل‌ها است، کشور‌های توسعه یافته به میزان هر ۷ نفر یک NGO را تشکیل می‌دهند که در ابتدای این دولت ۷۰ تشکل را داشتیم، اما امروزه ۷۰۰ تشکل مرتبط با جونان داریم.

تند گویان تصریح کرد: در هر استان یک مجمع ملی تشکل‌های جوانان را داریم و به جوانان توصیه می‌کنیم که وارد تشکل‌های ما شوند.

وی با بیان اینکه به سمت شبکه سازی تشکل‌هایمان رفتیم که با مضوعات مشخص کار کننند، گفت: شبکه امداد نجات، تشکل کار افرینی، تشکل استارت آپی و تشکل‌های گروهی در استان‌ها شکل گرفته که اوج کار این تشکل‌ها را در استان‌های سیل زده که با موضوعات مختلف وارد ماموریت‌ها شدند، را دیدیم.

معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هر جایی که دولت با هر تخصصی بخواهد کار انجام دهد حاضر هستیم تا تشکل‌هایمان را در اختیار دولت قرار دهیم، برای اولین بار پایش تشکل‌ها را شروع کردیم و رتبه بندی آن را آغاز کردیم.

تندگویان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده ۲۰۰ خاته جوان داشته باشیم که در ابتدای آغاز به کار این دولت ۷ خانه داشتیم، این خانه‌ها پایگاهی برای جوانان در استان‌ها و شهرستان‌ها است.

معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با انجام این نشست‌ها همکاری‌ها بین سازمان‌های بین المللی و داخلی در حوزه جوانان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

تاسیس ۲۰۰ خاته جوان تا پایان سال آینده

برچسب ها: جوانان ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار