رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد با توجه به فرا رسیدن عید غدیر خم با درخواست بخشش محرومیت و جرائم باشگاه‌ها موافقت کند.

محرومیت و جرائم تیم‌های لیگ برتری با درخواست تاج تعلیق می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم می‌خواهد از مسئولان قضائی این فدراسیون درخواست کند با توجه به اینکه این رقابت‌ها ۲ روز پس از عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود، جرائم و محرومیت تمام تیم‌های لیگ برتری به حالت تعلیق دربیاید.

تاج پس از درخواست باشگاه‌ها دارای جریمه و محرومیت قصد دارد این درخواست را به کمیته انضباطی ارجاع بدهد.


بیشتر بخوانید: توضیح فدراسیون فوتبال در مورد رای کمیته اخلاق و متخلفان جام حذفی


اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جریان نشست امروز خود درباره این تصمیم تاج اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال این اختیار را دارند هر تصمیمی بگیرند و ما هم درخواست‌های قانونی را اجرا می‌کنیم. البته تاکنون درخواست بخشش جرائم و محرومیت تیم‌ها ارائه نشده، اما اگر چنین اتفاقی رخ بدهد ما مطیع هستیم.

او افزود: این طرح حدود ۱۰ سال پیش اجرا شد، اما چالش‌هایی را هم به دنبال داشت. خودتان می‌دانید قوه قضائیه هم در عید غدیر به زندانی‌ها مرخصی می‌دهد. سیاست کیفری و انضباطی فدراسیون در حیطه کاری مسئولان فدراسیون است و اگر درخواست بخشش باشگاه‌ها ابلاغ شود آن را اجرا می‌کنیم. می‌دانیم این تصمیم هم حسن دارد و هم عیب، اما امیدواریم ختم به خیر شود. به احترام عید غدیر خم هر کمکی به باشگاه‌ها بشود سزاوار است.

انتهای پیام

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار