رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس گفت: دانشکده شهید باهنر شیراز آماده ارائه خدمات مهارتی به کارکنان شهرداری، دستگاه‌های مختلف و شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در بازدید شهردار و معاونان منطقه ۲ به همراه مدیربحران شهرداری شیراز از دانشکده شهید باهنر، با اشاره به تحصیل چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشکده بیان کرد: از بین ۳۲ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پنج رشته در بخش عمران، معماری و نقشه‌کشی بوده، که ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری با شهرداری مناطق مختلف شیراز از جمله منطقه دو است.

او تصریح کرد: دانشکده شهید باهنر شیراز از سال ۹۳ در اجرای پل‌ها و سایر طرح‌های عمرانی با شهرداری شیراز در زمینه مشاوره خدمات آزمایشگاهی مقاومت مصالح مشارکت داشته است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس افزود: دانشکده شهید باهنر شیراز دارای ۳۰ عضو هیئت علمی و ۴۵۰ مدرس مدعو است که مدرسان آن را افراد دارای مسئولیت در دستگاه‌های مختلف اجرایی و همچنین صاحبان و فعالان، عرصه صنعت تشکیل می‌دهند که باعث شده تجربیات محیط کار واقعی و بازار را به دانشجویان انتقال دهند.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد سرفصل دروس در این دانشکده به صورت عملی و کارگاهی برگزار می‌شود.
جامعی اضافه کرد: افرادی در اینجا تربیت می‌شوند که به عنوان نیروی ماهر پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند در بازار کار مشغول به کار شوند.
او تاکید کرد: با ظرفیت‌های موجود در دانشکده باهنر شیراز در بخش‌های مختلف از جمله سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۲۰ نفر، خوابگاه، سلف سرویس، آزمایشگاه‌های خاک و مصاح، کارگاه‌های تخصصی جوش، نقشه‌برداری، دوره‌های مدیریتی و سایر حوزه‌هایی که مورد نیاز شهرداری و شهروندان باشد، آماده ارائه خدمات هستیم.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز به ظرفیت‌های موجود در بخش‌های فرهنگی از جمله مشاوره اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرداری منطقه دو در یک منطقه کمتر برخوردار آماده ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای به ساکنان این منطقه در خانه محله‌های موجود هستیم.

جامعی گفت: همچنین آماده هستیم آموزش‌های مهارتی مورد نیاز به کارکنان شهرداری و شهروندان را نیز دنبال کرده و نسبت به اجرای آن در قالب آموزش‌های آزاد دانشگاه اقدام کنیم.

مهران بهرامی‌نژاد شهردار منطقه دو شیراز نیز بیان کرد: دانشکده شهید باهنر شیراز با توجه به اینکه ۱۷ هکتار فضای سبز، زمین ورزشی، سالن‌های ورزشی، خوابگاه، سالن غذاخوری و سایر فضا‌های فرهنگی و آموزشید می‌تواند در بخش‌های مختلف به ویژه در شرایطی که بحرانی در شهر ایجاد می‌شود مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود: شهرداری از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های عمران و معماری و سایر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های و معماری و سایر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مورد نیاز نیز بهره‌برداری‌های لازم را می‌برد تا به صورت علمی بتواند موضوع شهر و شهرسازی را در اجرای طرح‌های مختلف دنبال کند.

انتهای پیام/ت

آمادگی دانشکده شهید باهنر شیراز برای همکاری با شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار