طباطبایی گفت: در مقطع حساسی قرار داریم چراکه رقابت‌های انتخابی المپیک هم در دل همین مسابقات جام جهانی است .

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مجمع سالانه این فدراسیون گفت: در مقطع حساسی قرار داریم چراکه رقابت‌های انتخابی المپیک هم در دل همین مسابقات جام جهانی است .

او افزود: اردو‌ها و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم برای اولین بار به مرحله دوم صعود کنیم و سهمیه المپیک را هم بگیریم.

طباطبایی در ادامه بیان داشت: فعالیت خوبی در بسکتبال ۳ نفره بانوان داریم که اگر بتوانیم رنکینگمان را بهبود ببخشیم و اگر از رتبه هشتم به رتبه چهارم برسیم سهمیه المپیک را بدون دردسر می‌گیریم.

او افزود: تغییرات زیادی در فیبا غرب آسیا رخ داده است و همین مسئله باعث شده تا برنامه مسابقات به هم بریزد، قرار بود میزبان بازی‌ها در تبریز باشیم که زمان آن تغییر کرد، قصد داریم یک سری مسئولیت‌ها را  به ایران بیاوریم.

طباطبایی درباره انتظارات فدراسیون از وزارت ورزش گفت: سالن اختصاصی برای هیئت‌های استانی، افزایش اعتبارات بسکتبال بانوان با توجه به اعزام بیشتر بانوان، واگذاری سالن افراسیابی و بسیاری مسایل دیگر انتظارات ما از وزارت ورزش است که امیدواریم همکاری‌های لازم صورت گیرد.

طباطبایی در ادامه از حمایت‌های وزارت ورزش تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار