۷ عضو هیات مؤسس خانه مطبوعات اروند از میان ۱۲ داوطلب، انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اعضای هیات مؤسس خانه مطبوعات و رسانه‌های اروند در نشست مجمع عمومی خبرنگاران و اصحاب رسانه این منطقه، انتخاب و این نهاد رسانه‌ای رسما پایه گذاری شد.

در این مجمع که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ۴۱ نفر از فعالان رسانه‌ای از جمله نمایندگان خبرگزاری ها، نشریات محلی و سراسری، دفاتر سرپرستی و پایگاه‌های خبری مشارکت داشتند که از میان ۱۲ داوطلب، ۷ عضو هیات موسس این خانه انتخاب و معرفی شدند.

همایون قنواتی مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با تشریح وظایف هیات موسس گفت: پیگیری امور جهت ثبت خانه مطبوعات، عضوگیری، تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات از مهمترین وظایف هیات مؤسس است.

اوبا اشاره به حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند از خانه مطبوعات، بر نقش و اهمیت این تشکل به عنوان بستری برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در منطقه تاکید کرد و افزود: تاسیس خانه مطبوعات قطعا در تحقق مطالبات رسانه‌های منطقه و توسعه فعالیت‌های رسانه ای، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نتایج این رای گیری با شمارش ۳۹ برگ رای ماخوذه به شرح ذیل اعلام شد:

«مینا میرسیوندی» با ۲۱ رای؛ «سید غدیر رمضانی» و «محمد مرادی» هر کدام با ۲۰ رای؛ «غلامعباس کاظمی» با ۱۹ رای؛ «محسن سیف» با ۱۸ رای؛ «محمد رضا دانیاری» و «ندا معینی نیا» هر کدام با ۱۵ رای؛ به عنوان اعضای هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه‌های اروند انتخاب شدند.

این رای گیری با حضور و نظارت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند؛ روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر؛ رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

انتهای پیام/ د

معرفی اعضای خانه مطبوعات اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.