مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۷۸ معلم آزاده در خراسان جنوبی خبر داد.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: معلمین آزاده با استقامت و پایداری مثال زدنی خود در دوران اسارت به الگویی ماندگار برای دانش آموزان جوان استان تبدیل شدند.

او با بیان اینکه آزادگان سرافراز در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردند. افزود: آن‌ها به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند از معرفت، علم، آگاهی و استقامت هستند که مردم و به ویژه دانش آموزان استان قدردان این قشر از جامعه بوده، هستند و خواهند بود.

واقعی با اشاره به اینکه معلمین آزاده جانباز، ایثارگر و فداکار، سربازان مکتب حمایت از حریم ولایتند گفت: آن‌ها با خود درس شجاعت، وحدت و مقاومت به ارمغان آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: ثمره ایثار آزادگان، جانبازان و شهدا زمانی نمود پیدا میکند که دشمن با وجود داشتن تجهیزات نظامی جرات داشتن نگاه چپ به کشورمان را ندارد.

او با اشاره به اینکه امروز جوانان جامعه اسلامی ما بیش از هر زمان دیگری تشنه‌ی فرهنگ ایثار و مقاومت هستند. بیان کرد: رسالت ما به عنوان خادمین نظام، تعلیم و تربیت، ترویج و گسترش این فرهنگ در بین نسل آینده ساز انقلاب در جهت صیانت از نهال آزادی و آزادگی در تمام ابعاد آن است.

انتهای / ط ا

معلم‌های آزاده الگویی ماندگار برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.