بسته خبر ورزشی ۲۷ مرداد ماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران مشاهده کنید.

خواجوی مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم منتخبین فوتبال خراسان جنوبی در بخش دختران در رقابت‌های کشوری المپیاد استعداد‌های برتر کشور موفق به دو برد شد.

وی افزود: تیم فوتبال المپیاد دختران در چهار گروه هشت تیمه برگزار می‌شود، که خراسان جنوبی در گروه ب با تیم‌های ایلام، همدان، قم، یزد، زنجان خوزستان کیش همگروه شده است .

مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتبال استان در بازی اول موفق به شکست هفت بر صفر نماینده کیش و بازی دوم نماینده یزد را شش بر صفر شکست دادند.

تیم دختران استان امروز در دیدار اول خود با خوزستان و در دومین دیدار با همدان بازی خواهند کرد.


کسب دو نشان برنز تیم ووشو خراسان جنوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور

خرمشاد رییس هیئت ووشو خراسان جنوبی  گفت: تیم ووشو مردان خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری ووشو در ساندا یا همان مبارزه در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب دو نشان برنز شد.

وی افزود:در این دوره از رقابت‌ها در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی استان قزوین برگزار شد، محمدرضا بابائیان در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم و در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم مصطفی کاووسی موفق با کسب نشان برنز شدند.

رییس هییت ووشو خراسان جنوبی گفت: محمدرضا بابائیان، محمدرضا مومن، رسول مومن، مصطفی کاووسی و مجید سدیدی در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان استان را تشکیل دادند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.