در جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنان ۴۳ هزار نفر شرکت کردند.

اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی سمنان، با اشاره به حضور ۴۳ هزار نفر در این جشنواره،گفت: خوشبختانه با استقبال چشم‌گیر مردم استان در جشنواره روبرو بودین که این امر جای قدردانی دارد.

او با بیان اینکه نزدیک به ۲۵ درصد از حضار یعنی قریب به ۱۱ هزار نفر در بخش مکتوب این جشنواره کتابخوانی حضور داشتند، ابراز کرد: نفرات برتر بخش‌های ویژه این جشنواره در مراسم اختتامیه شهرستانی و همچنین استانی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و آگاهی مردم از زندگی ائمه اطهار (ع) را هدف جشنواره رضوی دانست و تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش آنلاین و مکتوب با معرفی کتاب‌هایی در رده‌های سنتی مختلف قصد داشت تا مردم را به کتابخوانی و همچنین آشنایی با سیره اهل بیت (ع) آشنا کند.

شاکری برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی سال در استان دانست و تصریح کرد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

او با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت مکتوب، نقاشی و پویش کتاب‌خوان در هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد، ابراز کرد: حضور خانواده‌ها در این جشنواره در کنار همدیگر یکی از نقاط عطف نهمین جشنواره رضوی در استان سمنان بود.

انتهای پیام / م

۴۳ هزار نفر در جشنواره رضوی استان سمنان شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.