مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت که با جذب یک بازیکن خارجی دیگر، پرونده نقل و انتقالاتی این باشگاه به پایان می‌رسد.

آذری: یک بازیکن خارجی دیگر جذب می‌کنیم/ ۶ ماه است سازمان لیگ به ما پول نداده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با رادیو درباره آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از تیم سایپا در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: مراحل پایانی نصب دوربین‌ها و گیت‌ها را آغاز کردیم و آماده شروع بازی‌ها هستیم. ما همیشه برای مبارزه آماده‌ایم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

او افزود: ورزشگاه فولادشهر از گذشته سیستم کنترل الکترونیکی و ویدئویی داشته و فقط قرار شد کار گیت‌ها را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید. استادیوم فولادشهر در تملک کارخانه ذوب آهن است و به همین دلیل زمان برد تا کار‌ها انجام شود، اما درحال حاضر مشکلی وجود ندارد و هواداران می‌توانند پنجشنبه در ورزشگاه شاهد بازی باشند.

آذری ادامه داد: دیروز از ساخت سکو‌ها بازدید کردیم و تا اواخر شهریور درست می‌شود. همچنین خدا را شکر تیم آماده است و ۲ مسابقه بزرگ را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و ۴ بازی تدارکاتی در شهر‌های مختلف داشتیم که سبب شده تا وضعیت خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان آماده بازی شوند، زیرا پس از شکست مقابل الاتحاد، سرخوردگی وجود داشت. از نظر فنی مشکلی نداریم و ۲ بازیکن خارجی جذب کردیم که یکی از آن‌ها در لیگ قهرمانان برای ما گل زد و بازیکن مدافع نیز فکر می‌کنم برای بازی هفته اول آماده شود.

وی در خصوص پرونده نقل و انتقالات ذوب‌آهن گفت: به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستیم و هنوز پرونده نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. اگر مذاکرات به خوبی پیش برود قبل از بسته شدن پنجره تابستانی، بازیکن خارجی را به خدمت می‌گیریم.


بیشتر بخوانید: حضور هافبک تیم ملی در ذوب آهن تکذیب شد


آذری درباره اینکه جدایی مظاهری سبب شد تا تیم دچار ضعف شود، اظهار کرد: به نقد کارشناسان احترام می‌گذارم، اما فکر می‌کنم آن‌ها یک نیمه بازی را ندیدند. محمدباقر صادقی محصول آکادمی باشگاه ذوب‌آهن است و ممکن است، اشتباه کند. دروازه‌بان لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشتباه داشت و به نظر من منتقدان ممکن است نیمه اول مخصوصا ۲۰ دقیقه اول آن بازی را ندیده باشند. اگر صادقی واکنش‌های خوبی نداشت، در همان نیمه اول سه گل دریافت کرده بودیم.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: ما پای دروازه‌بانمان ایستاده‌ایم، زیرا او شایستگی اعتماد دارد و مانند گذشته به او اعتماد می‌کنیم تا به سطح بالایی برسند. درباره پرونده نقل و انتقالات هم باید بگویم که علیرضا منصوریان خواستار جذب یک بازیکن دیگر شده و فکر می‌کنم با جذب او، پرونده نقل و انتقالات ما بسته شود.


بیشتر بخوانید: افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم با تکرار دیدار پایانی لیگ هجدهم!


آذری در پایان در مورد بدهکاری تیم ذوب‌آهن گفت: سازمان لیگ لیستی را ۱۱ جولای ۲۰۱۹ (حدود یک ماه پیش) به ما داد که طبق آن آخرین پولی که ما دریافت کرده‌ایم، ۲۷ اسفندماه ۹۷ بود که از آن روز ۶ ماه گذشته است و هیچ سند دیگری به حساب باشگاه‌ها نخورده است. من از مسئولان سازمان لیگ سوال می‌کنم که آیا از ۲۷ اسفند ۹۷ تا امروز هیچ مطالباتی کسب نکردند که به حساب بستانکار باشگاه‌ها واریز شود؟ تمام پول‌هایی که سازمان لیگ داده، علی الحساب است.

انتهای پیام/

اظهارات سعید آذری درباره شرایط تیم ذوب آهن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار