رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل از دستگیری یک شکارچی غیر مجاز درمنطقه کوهستانی لهر آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گشت و کنترل از مناطق حوزه استحفاظی منطقه کوهستانی بین لهر و فیس، موفق به دستگیری یک متخلف درفصل ممنوعه شکار به همراه کشف و ضبط یک قبضه سلاح دولول مجاز به همراه ۲ قطعه کبک معمولی شکار شده و ۲ عددفشنگ ساچمه زنی گردیده اند.

او درخصوص مجازات حقوقی این جرم افزود؛ برابر مصوبه شماره ۳۸۰ شورایعالی محیط زیست بهای شکار ۲ قطعه کبک دو میلیون ریال میباشد که درصورت صدور حکم قضایی باید به حساب خزانه دولت واریز نماید.

کشاورزیان درخصوص مجازات کیفری این جرم افزود:با توجه به شکار غیر مجاز صورت گرفته مجازات کیفری متخلف وفق ماده ۱۱ قانون شکار و صید در خصوص این جرم مستوجب تعقیب کیفری از ۹۱ روز تا ۶ ماه حبس و یا جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزارریال تا چهل و پنج میلیون ریال می‌باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل از دوستداران و عاشقان به طبیعت خواست که انتقادات و پیشنهادات و تخلفات محیط زیستی و شکار و صید غیر مجاز رابه اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

شکارچی غیر مجاز درمنطقه کوهستانی لهر آمل دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار