رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: صادرات، تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی یک کشور در بازار‌های جهانی و نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزددر پیامی ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات را به کلیه فعالان اقتصادی استان یزد تبریک گفت:

متن این پیام بدین شرح است:

صادرات، تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی یک کشور در بازار‌های جهانی و نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است. بر همین اساس، اهمیت و ضرورت حضور کالا‌های ساخت یک کشور در بازار جهانی و در فضای اقتصاد جهانی از مهم‌ترین عوامل تکامل و توسعه یافتگی است.

بیست و نهم مهرماه، روز ملی صادرات بر تمامی مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی که با پیکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ایمان و سرمایه و توان علمی خویش برای سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه‌های نبرد اقتصادی با رقبا در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد کما فی‌السابق برخود تکلیف می‌داند تا در سالی که مزین به نام جهش تولید است در همراهی با تجار و صادرکنندگان افتخارآفرین استان یزد، همه ظرفیت‌های خود را جهت توسعه صادرات استان به کار بندد.

اینجانب نیز مراتب تشکر و قدرشناسی خود را از خدمات با ارزش و تلاش خستگی‌ناپذیر و شکوهمند فعالان اقتصادی و صادرکنندگان متعهد استان اعلام داشته، توفیق روزافزون همه سروران گرامی را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.