نینتندو، مدل‌های قدیمی کنسول سوئیچ را با مدل‌های جدید تعویض می‌کند

نینتندو آمریکا به مشتریان گفته است که می‌توانند یک مدل قدیمی سوئیچ را ارسال کنند و بدون هیچ هزینه‌ای آن را با یکی مدل جدیدتر مبادله کنند.

نینتندوهای خود را با یک مدل جدیدتر تعویض کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر فقط یک ماه یا کمتر از زمانی که دستگاه نینتندو سوئیچ خود را خریداری کرده‌اید، می‌گذرد، می‌توانید آن را با مدلی که عمر باتری بهتری دارد، جایگزین کنید. نینتندو در حال حاضر این پیشنهاد را تنها برای کاربران خود در آمریکا و کانادا مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن سیستم‌عامل اندروید به نینتندو سوئیچ


پس از رونمایی از دستگاه سوئیچ جدید شرکت نینتندو، مدیران این شرکت تصمیم گرفتند پیشنهاد ویژگی را برای آن دسته از مشتریان خود که در ماه گذشته سال جاری دستگاه بازی سوئیچ نینتندو را خریداری کردند، در نظر بگیرند. این افراد می‌توانند با مراجعه به هرکدام از نمایندگی‌های نینتندو در سراسر آمریکا و کانادا بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای دستگاه قدیمی خود را با دستگاه جدید این شرکت تعویض کنند.

نینتندوهای خود را با یک مدل جدیدتر تعویض کنید

تعویض دستگاه‌های قدیمی سوئیچ نینتندو با مدل‌های جدید

نتینتدو اعلام کرده است دستگاه‌های سوئیچ جدید این شرکت مجهز به باتری‌هایی با عمر بسیار بالاتر نسبت به نسل‌های قبلی خود است. مشتریانی که تمایل به تعویض دستگاه جدید قدیمی خود با دیستگاه جدید دارند علاوه بر مراجعه حضور می‌توانند از طریق سایت نینتندو درخواست خود را به همراه آدرس محل سکونت برای شرکت ارسال کنند تا نینتندو در اسرع وقت دستگاه جدید سوئیچ را ارسال کند.

البته در روش آنلاین تعویض دستگاه سوئیچ نینتندو کاربران ملزم به پرداخت هزینه ارسال هستند. پس از انتشار خبر چنین اقدامی از سوی نینتندو تعداد زیادی از صاحبان دستگاه‌های سوئیچ این شرکت از آن استقبال کردند ولی پس از ارائه این سرویس تنها در آمریکا و کانادا، مشترکان نینتندو در اروپا و سایر نقاط جهان از این شرکت خواستند محدود طرح جدید خود را گسترش دهد.

نینتندوهای خود را با یک مدل جدیدتر تعویض کنید

نینتندو تاکنون خبری مبنی بر قصد این شرکت برای توسعه و گسترش محدوده طرح تعویض دستگاه‌های قدیمی سوئیچ را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اقدام جالب نینتندو برای افزایش رضایت مشتریان خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار