مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان اسیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان تابستان در قالب طرح "هجرت ۳" بیش از ۲۴۰ مدرسه به همت ۵۰۰۰ دانش‌آموز بهسازی و مرمت می‌شود.

بیش از ۲۴۰ مدرسه به همت دانش‌آموزان بسیجی بهسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی‌اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان اسیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان تابستان در قالب طرح "هجرت ۳" بیش از ۲۴۰ مدرسه سیستان و بلوچستان توسط ۵۰۰۰ دانش‌آموزان بسیجی استان بهسازی و مرمت می‌شود.

علی‌اکبر جعفری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان تابستان در قالب طرح "هجرت ۳" بیش از ۲۴۰ مدرسه سیستان و لوچستان توسط ۵۰۰۰ دانش‌آموزان بسیجی استان بهسازی و مرمت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اب اشاره به اینکه این دانش‌آموزان متشکل از دختران و پسران هستند، گفت: طرح "هجرت ۳" از سال ۱۳۷۰ براساس منویات رهبر معظم انقلاب با هدف ترغیب دانش‌آموزان به کار و تلاش و در راستای پرکردن صحیح اوقات فراغت در فصل تابستان طراحی شد و به همت بسیج سازندگی، دانش آموزی و آموزش و پرورش در حال اجرا است.

او افزود: رنگ‌آمیزی، بهسازی، مرمت و زیباسازی فضای مدارس اقداماتی است که دانش‌آموزان بسیجی در قالب این طرح در مدارس به ویژه مدارس نقاط محروم استان در دستور کار دارند و این موضوع موجب افزایش مهارت و مسئولیت‌پذیری خود دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح نیز می‌شود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح "هجرت ۳" در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: سپاه ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار