رییس شورای اسلامی رشت از اجرای پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری در این کلانشهر ظرف ۴۵ روز آینده خبر داد.

سرمایه گذاری کلان در کلانشهر رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی رشت با بیان این که هماهنگی‌های لازم برای جلب سرمایه گذار انجام شده، گفت: پروژه‌های مهمی را با همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت ظرف ۴۵ روز آینده آغاز می‌کنیم و خبر‌های خوشی در این باره خواهیم داشت.

او با تاکید بر این که باید با آغوش باز از سرمایه گذار استقبال کنیم، افزود: همین که سرمایه گذار وارد شورا و شهرداری شد بایستی به استقبال او برویم و نباید پشت درب شورا منتظر بماند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که هنرماست تا سرمایه گذار جلب کنیم، تصریح کرد: سرمایه گذار نیازمند امنیت روانی است و همه بایستی با تعامل و همکاری این مهم را برای سرمایه گذاران در کلانشهر رشت مهیا کنیم.

حاجی پور با تاکید بر این مطلب که قطعا توسعه و پیشرفت در رشت نیازمند آرامش و همدلی است، تصریح کرد: در مقابل افرادی که هجمه وارد می‌کنند، پاسخ نمی‌دهیم بلکه کار می‌کنیم.

او با بیان این که بایستی پاسخگوی سئوالات به حق مردم باشیم، اضافه کرد: بزرگترین وظیفه اعضای شورا خدمت به مردم است، شادی مردم خوشحالی ما و غصه آن‌ها غم ماست و ما اعضای شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم باید برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی رشت گفت: تمام تلاشمان را برای ارتقاء وضعیت این کلانشهر به کار می‌گیریم، البته در این راه نیازمند همکاری اعضای شورای اسلامی، مدیران، سازمان‌های مردم نهاد هستیم، همه بایستی دست به دست هم بدهیم و به تنهایی تحت هیچ شرایطی نخواهیم توانست مشکلات شهر را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/آ

اجرای پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری در کلانشهر رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.