معاون اوقاف استان قم گفت:با دعوت از بسیج جامعه پزشکی۶ پزشک متخصص و فوق تخصص و چشم‌پزشک در امام‌زاده موسی مبرقع (ع)حضور پیداکرده و ۵۰۰بیمار به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام یوسف احمدی معاون اوقاف استان قم با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف برای دهه امامت و ولایت گفت: جشن دهه ولایت از عید قربان آغاز و تا روز غدیر نیز ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با تأکید بر لزوم الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) برای کمک به نیازمندان جامعه تصریح کرد:امیرالمؤمنین (ع) به دنبال فقرا و ضعفا بودند و اهتمام ویژه‌ای برای کمک به محرومان داشتند.

وی با تأکید بر اینکه اگر نام مبارک امام علی (ع) زنده شود اسلام و تشیع زنده می‌شود، افزود: در اکثر بقاع متبرکه به‌خصوص امام‌زاده‌های شاخص برنامه‌های متنوع فرهنگی و جشن برای عید غدیر برگزار می‌شود.

احمدی بیان کرد: با دعوت از بسیج جامعه پزشکی ۶ پزشک متخصص و فوق تخصص و چشم‌پزشک در امام‌زاده موسی مبرقع (ع) حضور پیداکرده و ۵۰۰ بیمار به‌صورت رایگان ویزیت شدند، همچنین داروی رایگان نیز از محل موقوفات دارو و درمان در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: هم‌زمان با روز عید غدیر، کاروان غدیر خم برای چهارمین سال رأس ساعت ۱۷ از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد کرد که ۶ امام‌زاده در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایستگاه صلواتی برپا کرده و از عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) پذیرایی می‌کنند، از همه مردم دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور پیدا کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ علوی در جامعه یاداورشد:در ایام عید غدیر جشن‌های ویژه‌ای در بقاع متبرکه استان برای بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

۵۰۰ بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی قم در امام‌زاده موسی مبرقع (ع) رایگان ویزیت شدند

برچسب ها: اوقاف ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.