بر اساس نظرسنجی جدید فاکس‌نیوز میزان محبوبیت دونالد ترامپ در میان زنان آمریکایی تنها ۳۹ درصد است.

از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد نظرسنجی اخیر فاکس‌نیوز نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از محبوبیت چندانی به ویژه در میان زنان برخوردار نیست.

بر اساس این نظرسنجی، چهار نامزد دموکرات با اختلاف قابل توجهی از دونالد ترامپ پیشی گرفته‌اند و در مقابل این نامزد‌ها محبوبیت ترامپ حتی به رقم ۴۰ درصد هم نرسیده است.

مجری سی‌ان‌ان این سوال را مطرح کرد که آیا دونالد ترامپ با مشکل اعتبار در میان مردم در زمان انتخابات مواجه است؟ هری انتن، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال گفت: "من آمار و ارقام مرتبط با محبوبیت ترامپ را از زمان آغاز دوران ریاست‌جمهوری‌اش بررسی کرده‌ام و او نمی‌تواند نظر ۴۵ درصد از رأی‌دهندگان را جلب کند. این نظرسنجی فاکس نیوز جدید‌ترین شاهد دال بر این موضوع محسوب می‌شود که این رئیس جمهور دچار دردسر شده است و نه تنها او از محبوبیت چندانی برخوردار نیست بلکه از چهار نامزد دموکرات عقب‌تر است."

مجری برنامه سپس پرسید میزان محبوبیت تا چه حدی در زمان کنونی اهمیت دارد در حالی که ما چندین ماه با برگزاری انتخابات در سال ۲۰۲۰ فاصله داریم؟

هری انتن در پاسخ گفت: "چیزی که من می‌گویم این است که این ارقام همواره برای رئیس جمهور آمریکا بد بوده است. بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز میزان محبوبیت او در میان زنان آمریکایی تنها ۳۹ درصد است. این رقم وحشتناکی است زیرا نشان می‌دهد از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنند. موضوع شکاف جنسیتی مطرح است. میزان محبوبیت او در میان زنان در حومه شهر‌ها تنها ۳۹ درصد است. ارقام دیگر در ارتباط با زنان سفید پوست تحصیل کرده در کالج‌هاست. تنها ۴۱ درصد از آن‌ها از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند. همه این ارقام نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا در این مقطع زمانی و قبل از انتخاب مجدد، به شدت به دردسر افتاده است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار