مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید به کالدرون همانند برانکو فرصت داد چرا که او یک مربی با انگیزه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون مربی جدیدی به تیم اضافه شده و بی انصافی است که به او اهمیت ندهیم. برانکو هم همیشه نمی‌توانست در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی کسب کند. باید به کالدرون همانند برانکو فرصت داد چرا که او یک مربی با انگیزه است. من به دنبال اغراق کردن برای باشگاه پرسپولیس نیستم. عده‌ای هواداران را علیه ما می‌کنند و به آن‌ها می‌گویند سیم کارت‌های خود را بشکند چرا که حامی مالی پولی به تیم پرداخت نمی‌کند.

عرب عنوان کرد: اخبار مربوط به استعفای من که در بین هواداران پخش شده جعلی است و نباید به این حواشی توجه کرد.

او گفت: ما با پرداخت پول به بازیکنان تلاش کردیم تا آن‌ها را به ماندن در تیم راضی کنیم و در نهایت توانستیم علیپور و بیرانوند را برای تیم نگه داریم. ترابی یکی از بازیکنانی بود که می‌توانست از تیم جدا شود، اما او با پرداخت پول در پرسپولیس ماند. بیرانوند یک بازیکن با غیرت است و تکذیب می‌کنم که او ۷ میلیارد تومان از باشگاه گرفته است.

باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست در زندگی خصوصی برانکو دخالت کند

او گفت: تمام تلاش هیئت مدیره بر ماندن برانکو در پرسپولیس بود، اما او ۲ ماه قبل از اینکه از ایران برود تمام وسایلش را با خود برده بود. باشگاه نمی‌تواند در زندگی خصوصی افراد دخالت داشته باشد. ما تلاش کردیم پول او به موقع پرداخت شود، اما برانکو به ما گفت خواهان فسخ قراردادش با پرسپولیس است.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: هیچ وقت نمی‌شود آینده را پیش بینی کرد. وقتی برانکو از ایران خارج شد قول بازگشت خود را به ما داده بود، اما وکیلش روز بعد رفتن او را اعلام کرد. بدهی‌های ما به برانکو پس از قهرمانی تیم آغاز شد چرا که پاداش و طلبش را کامل می‌خواست. ما به خاطر تحریم برای پول‌هایی که پرداخت می‌کردیم سندی نداشتیم. در خاطرم هست که بخش بیشتر پول او در هتل آزادی به صورت نقد به او تحویل داده شد. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است. مشکلات زیادی بر سر راهمان قرار دارد که تاکنون به خاطر دولتی بودن حل نشده است و نخواهد شد.

عرب خاطر نشان کرد: من به هیچ وجه درباره تیم‌های دیگری اظهار نظر نمی‌کنم چرا که با این کار تیم خودم را به حاشیه می‌برم. یک تیم نمی‌تواند با وجود مکشلات مالی یک بازیکنان یک میلیون دلاری جذب کند.


بیشتر بخوانید:

مهاجم خارجی پرسپولیس تا هفته آینده مشخص می‌شود/ خلیلی به مشهد می‌رود

مهاجمان خارجی برای حضور در پرسپولیس به خط شدند

بازتاب بازگشت رسن به پرسپولیس در رسانه عراقی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
آقای عرب دوست داریم . بمان به امید خدا برای قهرمانی چهارم. تعدادی تیم های شکست خورده دارند برعلیه تیم قهرمان توطئه می کنند تا پرسپولیس قهرمان نشه ولی به لطف خدا و یزدان بازهم قهرمانیم. درود بر آقای عرب و بچه های پرسپولیس
آخرین اخبار