سینما ارشاد املش با اکران فیلم تگزاس٢ فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت سینما ارشاد املش با اکران فیلم سینمایی تگزاس ٢ فردا ساعت ٢١ افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه، مقدمات افتتاح سینما ارشاد املش از ٢٣ مرداد با نصب پرده سینمایی حرفه‌ای و چیدمان صندلی‌ها برای اکران فیلم‌های روز سینما انجام شده است، افزود: فیلم سینمایی تگزاس ٢ فیلمی به سبک کمدی به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی محصول سال ٩٧، ادامه فیلم سینمایی تگزاس بوده که از فروردین ٩٨ در سینما‌ها در حال اکران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: در این فیلم، ساسان سام درخشانی و بهرام پژمان جمشیدی پس از ماجرا‌های قسمت اول، به ایران برمی گردند و در استقبالی که از سوی پدر بهرام مهدی هاشمی و مادر ساسان ژاله صامتی از آنان صورت می‌گیرد، جابجایی چمدان‌ها در حین استقبال، باعث اتفاقات و ماجرا‌های جدید می‌شود.

سید عباس موسوی با اشاره به بازیگران این فیلم سینمایی افزود: مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، سهیل قنادان و نادر سلیمانی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

او در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به سینما برای تهیه بلیط، یک ربع قبل از اکران در محل پخش فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش در خیابان نامجو حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام / ق 

 

سینما ارشاد املش همراه با نمایش فیلم  افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.