مدیرکل راه وشهرسازی وراهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان گفت: با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت دو راه روستایی از امروز در علی آبادکتول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسین محبوبی مدیرکل راه وشهرسازی وراهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان در مراسم کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: بهسازی و آسفالت دو محور فرعی باقرآباد به فاضل آباد و آشوربای به اوچ تپه علی آباد کتول امروز آغاز شد و تلاش می‌کنیم امسال آماده بهره برداری شود.


حسین محبوبی در ادامه با اشاره به سیل گلستان گفت: ۹۷ نقطه از راه‌های بین شهری و روستایی استان در سیل امسال برای عبور سیلاب شکافته شد که با ابلاغ اعتبار‌های ملی، بخشی از را‌های خسارت دیده ترمیم و تردد روان و ایمنی در این مسیر‌ها را شاهد خواهیم بود.


اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول مجلس شورای اسلامی هم در مراسم امروز گفت: از ۷۶ روستای این شهرستان، راه ارتباطی ۷۴ روستا آسفالت شده است.


اسدالله قره خانی افزود: راه روستایی دو روستای باقی مانده هم آغاز شده و ان شاء الله تا پایان امسال همه روستاییان شهرستان از راه دسترسی مناسب برخوردار خواهند شد.


طول راه‌های روستایی استان حدود ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.


انتهای پیام / فا


آسفالت دو راه روستایی در علی آبادکتول امروز آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.