فاجعه سینما رکس آبادان و آه مظلومیت مردم باعث به آتش کشیدن تاج و تخت ستم‌شاهی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت زیبای گروه های جهادی گفت: بعضی افراد هستند منتظر می مانند تا مردم سوی آنها بیایند و از آنها طلب کمک کنند و جالب اینجا است کاری هم از آنها ساخته نمی شود، ولی در مقابل گروه های جهادی را میبینیم که بدون درخواست شخصی یا گروهی در سطح کشور در حال کمک به مردم هستند.

او افزود: در جریان سیل اخیر همین گروه های جهادی بودند که سیل را بخوبی مدیریت کردند.

امام جمعه آبادان در بخشی دیگری از سخنانش به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان حق بسیاری به گردن ما دارند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: اگر امروز ابهت و عظمت ایران در سطح بین المللی مطرح است ، مرهون ایثارگری ایثارگران، مجهاهدت مجهادان و صبوری آزادگان ما در زندان های بعثی ها سالیان متمادی است که با الگو گرفتن از امام موسی کاظم (ع) توانستند به تمام معنا رژیم صدام را ، در تصمیمات خود ناکام بگذارند.

او با اشاره به سالروز فاجعه آتش سوزی سینما رکس آبادان گفت: در آبادان حوادث متعدد و مهمی رخ داده است، و این حادثه سینما رکس باید از سوی ادارات دولتی و موسسه های فرهنگی و حتی مردم مهم بشمار بیایید و روی آن سرمایه گذاری شود.

امام جمعه آبادان افزود: این حادثه بعنوان فاجعه ای که رژیم ستم شاهی انجام داد، و حوادث و حواشی اطراف آن نشانه ای از یک برنامه از پیش طراحی شده و مدیریت شده ای بوده برای بدنام کردن جریانات انقلاب.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور همچنین به رویداد ۲۸ مرداد و کودتای امریکا علیه دولت ملی مصدق نیز اشاره کرد و گفت: اگر تحولات آن روزها به خوبی رصد شود، همه با صدای بلند فریاد خواهند زد که آمریکایی ها دشمن غیر قابل اعتماد هستند.

او راه اجرای عدالت را مبارزه با فساد دانست و افزود: یکی از بیانیه های گام دوم انقلاب مطالبه گری مردم است، از همه از بنده تا هرکدام از مسئولین.

امام جمعه آبادان با اشاره به اعتلاف آمریکایی که قرار است در خلیج فارس شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی گفته که در این اعتلاف شرکت خواهد کرد.

او تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در تامین امنیت خود درمانده است و میخواهد در تامین امنیت دیگران ورود کند، اگر چنانچه در منطقه ما سبز بشوید باید بدانید این منطقه محل غرق شدن شما خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.