مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره حواشی این روز‌های سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد..

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره حواشی این روز‌های سرخپوشان پایتخت، جذب مهاجم خارجی، بازی‌های تدارکاتی، شکایت برانکو از این باشگاه و ... توضیحاتی را بیان کرد.

عرب: عرب پول برانکو آماده بود/ مهاجم برزیلی فردا وارد تهران می‌شود/ ۵۰ درصد وقت وزیر برای استقلال و پرسپولیس است

در زمان آغاز به کار ما بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی داشتند

عرب درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در نیم فصل گذشته تیم را تحویل گرفتیم. نقل و انتقالات را انجام دادیم و اردوی خوبی در قطر داشتیم. وارد نیم فصل دوم که شدیم. موضوعات مالی مطرح بود و بازیکنان مشکلات مالی داشتند.

او تصریح کرد: در ابتدا بخشی از اقساط بازیکنان را پرداخت کردیم. بعد از آن موضوع پاداش لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. مصوب شده بود بخشی از آن به بازیکنان پرداخت شود.

انتقال پاداش آسیایی یک پروژه بزرگ و زمان‌بر بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی پاداش به ما رسید قیمت ارز پایین آمده بود و ۷۰ درصد آن به بازیکنان پرداخت شد و باقیمانده آن صرف هزینه‌های جاری شد.

عرب پول برانکو آماده بود و می‌توانست بماند

ایرج عرب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برانکو تکلیفش را روشن نکرد، به همین دلیل طلب او را ندادیم. ما باید به نهاد‌های نظارتی جواب بدهیم که چرا برای فسخ یک‌طرفه او اقدام نکردید. این مسائل پوشاندنی نیست و فشار را روی باشگاه می‌آورد.

وزیر ورزش روی ماندن برانکو نظرش مثبت بود

او گفت: وزیر ورزش رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس، اما او در موضوعات جزئی هیچ دخالتی ندارد. وزیر معتقد است نظر هیئت مدیره هرچه باشد همان است. البته سلطانی‌فر روی ماندن برانکو نظر مثبتی داشت و رایزنی‌ها و تلاش‌هایی را در این زمینه انجام داد که برانکو در پرسپولیس بماند، اما نشد. انتخاب کالدرون نظر ما و هیئت مدیره بود.

عرب بیان کرد: ما کار را با حفظ بازیکنان شروع کردیم. برخی بازیکنان هم شروطی در قراردادشان داشتند که باید با مذاکره و توافق، آن شروط را از قراردادشان برمی‌داشتیم. با وجود همه این‌ها چند بازیکن جوان خوب و چند ملی‌پوش گرفتیم.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: در اردوی ترکیه بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. در آن‌جا برای یکی - ۲ روز هوا بد شد و این مورد را حتی هواشناسی پیش‌بینی نکرده بود. بازی‌های تدارکاتی هم که لغو شد در تهران جبران کردیم.

عرب: عرب پول برانکو آماده بود/ مهاجم برزیلی فردا وارد تهران می‌شود/ ۵۰ درصد وقت وزیر برای استقلال و پرسپولیس است

مهاجم برزیلی فردا وارد تهران می‌شود

ایرج عرب گفت: جونیور براندائو مهاجم برزیلی مدنظر کالدرون فردا «شنبه» وارد تهران می‌شود.

من نمی‌دانم چگونه خبری از استعفای من منتشر شد که نه من و نه وزیر هیچ‌کدام آن را تایید نکردیم. تمام این‌ها از توهمات نشات می‌گیرد.

قبلا استعفا کرده بودم

او گفت: من یک زمان استعفا کرده بودم و شاید هنوز پرونده‌اش روی میز وزیر باز باشد. وزیر مشکلات شخصی من را درک کرد، اما آن گفت به کارت ادامه بده. نمی‌دانم دوباره چرا خبری مبنی بر استعفای من پخش شد. من اصلا در این چند روز نه وزیر را دیده‌ام، نه صحبت کرده‌ام.

نمی‌توانم هر روز تکذیب کنم

او خاطرنشان کرد: هواداری از آمریکا پیام داده که چرا پرسپولیس در زمین نامناسب تمرین می‌کند. ما به دلیل ترمیم زمین ورزشگاه شهید کاظمی برای زمان کوتاهی زمین دیگری را اجازه کردیم که چمن مصنوعی ندارد و کیفیت چمنش هم خوب است. اخبار نادرست باعث اینگونه واکنش‌ها از طرف هواداران می‌شود. همانطور که شایعه شده بود که وزیر مخالف اردوی پرسپولیس در ترکیه است، سرمربی تیم باید ارزان باشد، تیم نباید بازیکن خارجی جذب کند و. هیچ یک از این‌ها حقیقت نداشت، اما قرار هم نیست ما هر روز مقابل شایعه‌ها واکنش نشان دهیم.

عرب: عرب پول برانکو آماده بود/ مهاجم برزیلی فردا وارد تهران می‌شود/ ۵۰ درصد وقت وزیر برای استقلال و پرسپولیس است

۵۰ درصد وقت وزیر برای استقلال و پرسپولیس است

ایرج عرب بیان کرد: سرخابی‌ها نباید ۵۰ درصد زمان وزیر را بگیرند. این ۲ باشگاه اهمیت زیادی دارند که این بزرگی به خاطر هواداران این ۲ باشگاه است. اگر استقلال و پرسپولیس دولتی هستند باید بودجه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید:

کُری مهاجم مدنظر پرسپولیس برای استقلالی‌ها با عدد ۶

مصدومیت کامیابی‌نیا در تمرین سرخپوشان/ کمال از شنبه در تمرینات حاضر می‌شود

پرسپولیس، جمعه استراحت می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه و صد افسوس برای دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال کسانی را بعنوان مدیرعامل انتخاب میکنن که از هیچ چیز سر درنمیاورند.این از اقای عرب که اقای برانکو را فراری داد و ان از اقای فتحی که اقای شفر را فراری داد با چندین پرونده بازشده جدید در فیفا.
آخرین اخبار