صعود خوب هفته گذشته بورس منجر شد تا کارشناسان بورس را در این هفته با پوشش و چراغ روشن سبزرنگ مشاهده کنند.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، 
شاخص بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با فراز‌های بسیار مطلوبی همراه بود به طوری که کارشناسان از جمله‌ی "روشن ماندن چراغ سبز بورس در هفته‌ای که گذشت" استفاده می‌کنند.

روند معاملات در ابتدای هفته با رشد نامحسوسی خود را از پله ۲۵۵ هزار و ۱۶۳ به پله ۲۵۵ هزار و ۳۰۶ واحدی کشاند. روز دوم معاملات هم روز قابل توجهی بود به طوری ه رشد ۵۰۰ واحدی بورس در ابتدای معاملات آن را به پله ۲۵۵ هزار و ۸۷۶ واحدی رساند.

اواسطه هفته رشد بورس به علت ثبات در بازار ارز و همچنین تزریق نقدینگی قابل توجه به بورس، سرعت بیشتری به خود گرفت و در نهایت در سومین روز معاملاتی این هفته رشد قابل توجه یک هزار و ۲۰۰ واحدی را در کارنامه درخشان امسال بورس به ثبت رساند.
بیشتر بخوانید: حل مشکل قیمت گذاری اقلام به دست تابلوهای معاملاتی بورس کالا

اما روز چهارم بورس به یکباره با رکورد شکنی بی نظیری موفق به رشد ۴ هزار واحدی و صعود به پله ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ واحدی شده و پرونده هفته پایان سوم مرداد امسال با رشد ۶ هزار واحدی بسته شد.

بورس این هفته شاهد یکی از بهترین روز‌های خود در امسال بود به طوری که عملکرد بورس از جانب ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت.
حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تلاش‌های ارزشمند شاپور محمدی رئیس سازمان بورس را عامل افزایش شفافیت، کارائی، توسعه همه جانبه و ثبات بازار سرمایه و همچنین حفظ حقوق سهامداران دانست و از عملکرد وی در ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیر کرد.

انتهای پیام/
 

رشد ۶ هزار واحدی بورس در هفته سوم معاملات مرداد ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار