مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ بازی وارد هفته هشتم شد.

گیتی پسند ۴ شهروند ساری ۴/ جنجال و حاشیه بازی دو تیم را به تساوی کشاندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز در یکی از حساس‌ترین و جنجالی‌ترین بازی این هفته دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در سالن پیروز اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی پر حاشیه و جنجالی دو تیم به نتیجه مساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.

گیتی پسند با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد و باید منتظر باشد تا ببیند فردا تیم سن ایچ ساوه در برابر حریف خود چه نتیجه‌ای را کسب خواهد کرد. سن ایچ فردا باید به مصاف تیم مقاومت البرز برود.

سن ایچ با ۱۳ امتیاز پشت سر گیتی پسند قرار گرفته است.

از نکات جالب توجه بازی امروز دو تیم گیتی پسند و شهروند ساری قرار گرفتن رضا لک بر روی نیمکت شهروند بود و او امروز در برابر شاگردان سابق خود در تیم گیتی پسند قرار گرفت.

تیم گیتی پسند در این بازی سپهر محمدی دروازه بان خود را به علت مصدومیت در ابتدای بازی از دست داد و در اواسط نیمه دوم هم حمید احمدی بازیکن این تیم از زمین بازی اخراج شد.

در دیگر بازی‌های امروز تیم شاهین کرمانشاه میزبان اهورا بهبهان بود و در نهایت توانست با نتیجه پر گل و عجیب ۶ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند.

همچنین در آخرین بازی امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و هایپر شهر در اهواز به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سایر دیدار‌های این هفته فردا جمعه به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

شریف: حمایت رسانه‌ها کمک بزرگی به ورزش بانوان می‌کند

ملی پوش فوتسال ایران لژیونر می‌شود

رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد


انتهای پیام/

نتایج لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار