در جلسه بررسی اقدامات پایانی پروژه ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو بر تسریع عملیات عمرانی و بهره برداری آن در کمترین زمان، تاکید شد.

تاکید بر سرعت بخشی پروژه ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سروبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و نمایندگان پیمانکار و مشاور پروژه احداث سالن مسافری پایانه مرزی سرو در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد، ضمن بررسی مسایل فنی و ریالی بر تسریع عملیات تکمیل این پروژه تاکید شد.


بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اهمیت پایانه مرزی سرو به عنوان یکی از پایانه‌های مرزی مهم ایران و ترکیه در تردد کالا و مسافر و نقش آن در مراودات تجاری خواستار تسریع در تکمیل پروژه احداث سالن مسافری این پایانه جهت آسایش و راحتی مسافرین شد.


ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با یادآوری تاکید ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور و استاندار آذربایجان غربی برای تکمیل احداث سالن مسافری پایانه مرزی سرو گفت: با عنایت به اینکه عملیات ساخت و تکمیل این پروژه به استان تفویض شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کارفرمای پروژه انتخاب شده، ضروری است پیمانکار جهت اتمام سریع پروژه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

او یادآور شد: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۸۸ درصد جزو الویت‌ترین و مهمترین پروژه‌های استان است که با تکمیل آن شاهد تردد روان و راحت‌تر مسافرین گرامی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی آخرین وضعیت سالن مسافربری پایانه مرزی سرو برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.