بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر شرایط تیم ملی خیلی خوب است و ما خود را برای حضور در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه آماده می‌کنیم.

عظیمی: تیم های حاضر در آستاراخان هر کدام در فوتسال جهان سرآمد هستند / امسال یکی از بهترین فصل های لیگ برتر استبهزاد عظیمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روزهای تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر شرایط تیم ملی خیلی خوب است و تا الان ما سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته ایم و اردوی اخیر تیم ملی هم که روز یکشنبه به پایان رسید در راستای آماده سازی جهت حضور در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه برگزار شد.

او افزود: در این مدت تمرینات تیم ملی خیلی خوب برگزار شد و تیم ملی روند رو به رشدی را در این مدت داشته است و همچنین کادر فنی تیم ملی از قبل روی این تمرینات کار کرده اند و امیدواریم که بتوانیم مزد این تمرینات خوب و پر فشار را در مسابقات آینده بگیریم. 

عظیمی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی که قرار است شهریور ماه در تورنمنت آستاراخان روسیه شرکت کند نیز بیان داشت: این تورنمنت می تواند خیلی مفید و خوب باشد و به خصوص این که بهترین تیم های اروپایی در این تورنمنت حضور دارند. روسیه، آذربایجان و قزاقستان هر کدام در فوتسال جزء بهترین تیم های جهان هستند و ما بعد از این تورنمت باید در مقدماتی جام ملت ها شرکت کنیم و شرکت در تورنمت آستاراخان می تواند برای تیم ملی مفید باشد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند در رقابت های جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی موفق باشد افزود: قطعا تیم ملی می تواند در هر تورنمنتی که شرکت می کند پیروز باشد. همچنین تیم ملی فوتسال ما این پتانسیل را دارد که قهرمان آسیا شود و در جام جهانی هم نیز نتایج خوبی را کسب کند.

بهزاد عظیمی بازیکن تیم فوتسال کشورمان همچنین درباره بازیکنان دعوت شده به اردوی اخیر تیم ملی هم گفت: بازیکنانی که در اردوی اخیر، به تیم ملی دعوت شدند همگی از ستاره های لیگ برتر هستند و همه آن ها در تیم خودشان جزء بهترین ها هستند.

او همچنین درباره شرایط لیگ برتر و این که کدام تیم می تواند اصلی ترین رقیب برای کسب عنوان قهرمانی این فصل مسابقات لیگ برتر باشد اظهار داشت: شرایط لیگ برتر امسال بسیار خوب است و می توان گفت که امسال یکی از بهترین سال های لیگ برتر را پشت سر می گذاریم، به طوری که همه تیم ها با یکدیگر در حال رقابت هستند و از قبل نمی توان نتایج را پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید:

اسماعیل پور با «شنزن چین» در جام باشگاه‌های فوتسال جهان حاضر می‌شود

رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد

شمسایی: میز و صندلی برای من ارزشی ندارد


انتهای پیام/

اظهارات عظیمی درباره تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار