فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده، ۱۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،فرمانده نیروی  انتظامی بروجرد گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده، ۱۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

مهدی پورغلامحسین از طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری اراذل و اوباش خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا طی عملیاتی مشترک در حوزه کلانتری ۱۲ ماموران این انتظامی موفق به کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲ قبضه سلاح جنگی، سه قبضه سلاح شکاری، چهار عدد قنداق سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

او  اضافه کرد: در این عملیات حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و در این رابطه سه نفر سارق، ۲۰ نفر معتاد و ۷ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ پورغلامحسین اظهار داشت: در این طرح ۱۰ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند و در این راستا سه نفر متهم نیز تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران اطلاعات با تلاش شبانه روزی و تعقیب و گریز‌های هوشمندانه موفق به دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش شرور شدند و ضمن شکستن هیمنه پوشالی آنان پس از دستگیری و جهت سیر مراحل قانونی و اقدامات بعدی به مقر پلیس اطلاعات دلالت داده شدند.

انتهای پیام/ب

افزون بر ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.