نزدیک به یک هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده، اما همچنان مشخص نیست که نفت مسجد سلیمان در کدام ورزشگاه از تراکتور تبریز میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (سه شنبه) حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ اعلام کرد برخی باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل این که نتوانستند استاندارد‌های مدنطر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را در ورزشگاه‌های محل میزبانی خود اعمال کنند، در هفته‌های اول و دوم حق میزبانی ندارند و باید در ورزشگاهی دیگر از حریفان خود میزبانی کنند. یکی از این باشگاه‌ها نفت مسجد سلیمان بود. با این که چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی اکنون یکی از هموارترین و یکدست‌ترین چمن‌های زمین فوتبال ایران به شمار می‌رود و ارتفاع جایگاه هواداران کمی افزایش یافته تا به سطح استاندارد آن نزدیک‌تر شود، اما همچنان اصلاحاتی مانند نصب گیت‌های الکترونیکی و دوربین‌های مدار بسته در این ورزشگاه به طور کامل انجام نشده و به همین دلیل این تیم در بازی هفته اول باید در ورزشگاهی دیگر از حریف تبریزی خود میزبانی کند.  

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان پیش تر، از آماده شدن ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای هفته نخست  لیگ برتر خبر داده و اعلام کرده بودند در هیچ ورزشگاهی به جز ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان به مصاف حریفانشان نخواهند رفت، اما رئیس سازمان لیگ در صحبت‌های روز گذشته خود از نفت مسجد سلیمان به عنوان یکی از تیم‌هایی نام برد که ورزشگاه آن  به هفته اول نمی‌رسد و باید در ورزشگاهی دیگر از تراکتور تبریز میزبانی کند.  

از  طرف دیگر ابوذر شجایی سخنگوی باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرد که به طور حتم ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای اولین بازی لیگ آماده خواهد شد و به همین دلیل مسئولان این باشگاه هیچ  زمین دیگری را برای میزبانی از تراکتور در بازی هفته اول لیگ انتخاب نکرده اند.

در نهایت باید دید که مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان همانطور که پیش تر قول داده بودند، می‌توانند از برگزاری بازی‌های تیمشان در ورزشگاه‌های دیگر جلوگیری کنند و ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان را به هفته اول لیگ برسانند یا شاگردان تارتار باید در ورزشگاهی دیگر و بدون حمایت هواداران خود به مصاف تیم قدرتمند و  پرستاره  تبریزی بروند.


بیشتر بخوانید:

بهاروند: برخی از تیم‌های لیگ برتری در هفته اول و دوم حق میزبانی ندارند

تاخیر در آغاز لیگ، فرصتی برای اتمام برنامه‌های نیمه کاره

بهادری: اجازه نمی‌دهیم بازی هایمان در شهر دیگری برگزار شود

مشکلات میزبانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز

قرعه سخت شاگردان تارتار در ۵ هفته ابتدایی لیگ


انتهای پیام/

امتیاز میزبانی از نفت مسجد سلیمان گرفته می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار