رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از انتقال ۶ پایگاه کانکسی به بنا‌های احداثی و غیر احداثی خبر داد.

انتقال پایگاه‌های کانکسی اورژانس همدان به بناهای احداثی و غیراحداثیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پیرو تأکیدات ریاست سازمان اورژانس کشور در خصوص احداث بنا ویژه پایگاه‌های مستقر در کانکس، این مجموعه موفق به کاهش ۶۰ درصدی تعداد پایگاه‌های کانکسی و انتقال به بنا‌های ساختمانی شده‌است.

او اضافه کرد: از تعداد ۱۰ پایگاه کانکسی این دانشگاه تاکنون ۶ پایگاه (۶۰ درصد) به بنای احداثی یا غیر احداثی منتقل شده‌اند و در حال حاضر از ۵۲ باب پایگاه اورژانس این استان فقط ۴ باب در کانکس استقرار دارند که از بین آنها نیز بنای یک مورد، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معصومی با اشاره به انتقال پایگاه‌های جاده‌ای کوریجان، قهرد سفلی و همه کسی، به بنای ساختمانی ادامه داد: پایگاه‌های جاده‌ای لالجین، کاج (قروه) و ملایر ۳ نیز از فضای کانکسی به ساختمان‌های احداث شده یا غیر احداثی منتقل شده‌اند.

او افزود: پایگاه‌های شهری امام سجاد (ع)، شهری الوند و شهری ۲ نهاوند همچنان در فضای کانکسی مستقر بوده و پایگاه شهری مدنی همدان نیز ۶۰ درصد پیشرفت داشته و به زودی به بنای مذکور منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

انتقال ۶ پایگاه کانکسی همدان به بنا‌های احداثی و غیر احداثی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.