هم اندیشی دستگاه‌های اجرایی مازندران برای معرفی جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اعلام کرد: نشست هم‌اندیشی این کانون با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان به منظور معرفی و تبلیغات جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور صدا و سیما، فرمانداری و شهرداری ساری  برگزار شد.

محمد علی یزدان شناس مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این نشست نقش اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره برای مشارکت حداکثری را مهم عنوان کرد و ضمن تشریح تقویم اجرایی جشنواره به اهمیت هنر قصه‌گویی به عنوان ابزار تربیتی برای رشد کودکان ونوجوانان اشاره داشت و افزود: کانون با نیم قرن تجربه در حوزه کودک ونوجوان فعالیت دارد و این در حالی است که ۲۱ دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی را برگزار نموده است.

او افزود: بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی امسال نیز در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دو بخش و ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

یزدان شناس گفت: که این نشست به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای معرفی هر چه بیشتر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

او از تشکیل انجمن قصه‌گویی مازندران توسط این کانون در دو حوزه شرق و مرکزی و هم‌چنین غرب استان خبر داد و یادآور شد این انجمن به برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی با حضور اساتید، مربیان کانون، پژوهش‌گران، قصه گویان و اعضای کانون می‌پردازد.

پیش از این نیز نشستی با مدیر با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران به منظور معرفی و انعکاس اخبار و رویداد‌های جشنواره برگزار شد.
انتهای پیام/س
 

هم اندیشی دستگاه‌های اجرایی مازندران برای معرفی جشنواره قصه‌گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.