مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب گفت: برنامه "تیک تاک زندگی" در تاریخ‌های ۲۳، ۳۰ مرداد و ششم شهریورماه دغدغه‌های زوج‌های جوان را پیرامون برنامه ریزی در زندگی برطرف می‌کند.

لیلا لندی مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: برنامه "تیک تاک زندگی" برگرفته از کتابی با همین عنوان برنامه ریزی شده است که دکتر حمید دوازده امامی نویسنده این کتاب مهارت‌های مدیریت زمان را به زوج‌های جوان آموزش می‌دهد.

او افزود: این برنامه چهارشنبه‌های هر هفته (۲۳ و ۳۰ مرداد) و ششم شهریورماه دغدغه‌های زوج‌های جوان را پیرامون برنامه ریزی در زندگی برطرف می‌کند.

مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب با بیان اینکه وقتی در زندگی مدیریت و برنامه ریزی باشد حال زن و شوهر بهتر است، ادامه داد: بیشتر مشکلات زن و شوهر‌ها به خاطر نبود مدیریت و برنامه ریزی در زندگی است و به همین خاطر از یکدیگر شکایت دارند.

او ادامه داد: این برنامه از ساعت ۱۸ در محل بانوسرای آفتاب واقع در میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، کوچه ۶۲ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۴۴۶۸۱۱۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی
 


آموزش مهارت‌های زندگی مشترک در بانوسرای آفتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.