دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: از اینکه توانستم مدال طلای سال گذشته را در این دوره از رقابت‌ها تکرار کنم خدا را شاکر هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس فروتن پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان گفت: خدا را شکر که توانستم مدال سال گذشته خود را تکرار کنم. در این دوره از رقابت‌ها پس از استراحت در دور نخست در مرحله دوم حریف چینی را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشتم. در دور سوم نماینده بلاروس را ۱۳ بر ۲ شکست دادم و در نیمه نهایی نیز با شکست ۴ بر ۲ حریف ترک به فینال رسیدم. در فینال نیز به لطف خدا پومارس کوبایی را مقتدارنه و با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دادم و صاحب خوشرنگترین مدال شدم.

وی درباره اینکه که رقابت مقابل حریف ترکیه‌ای تا اندازه‌ای گره خورد گفت: متاسفانه در این دیدار داوران کم لطفی کردند و با وجود اینکه حریف ترک مرتب با دست و سر ضربه می‌زد اصلا به او تذکری نمی‌دادند، اما در نهایت هم او و هم داوران را شکست دادم.

فروتن درباره زخم‌های سر و صورتش نیز اظهارداشت: بالاخره کشتی است و ایجاد زخم طبیعی است، باید برای موفقیت درد‌ها را به جون خرید، چون من این رشته را دوست داشتم همه سختی‌های آن را تحمل می‌کنم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود شبیه عباس جدیدی کشتی می‌گیرد گفت: به هر صورت نظر دیگران قابل احترام است، اما من دوست دارم شبیه عباس فروتن کشتی بگیرم و در رده سنی بزرگسالان صاحب مدال جهان و المپیک شوم.


بیشتر بخوانید:

۲ مدال طلا و یک برنز برای کشورمان در ۵ وزن نخست/ ایران پس از روسیه در جایگاه دوم

مقصودی: حس بسیاری زیبابی است وقتی سرود ایران در کشور دیگری نواخته می‌شود/ با یزدانی رفیق هستم


انتهای پیام/

صحبت‌های فروتن پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار