کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: احتمال بارش موقت و رگبار پراکنده باران تا روز جمعه، در نقاط مختلف این استان وجود دارد.

رگبار پراکنده باران در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعد از ظهر افزایش ابر، وزش موقت باد، احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او اظهار داشت: این روند تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد و از روز پنجشنبه آسمان استان صاف پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در ساعت‌های بعد از ظهر نیز غبار رقیق آسمان استان را فرا می‌گیرد، عنوان کرد: ابر‌های موجود در آسمان استان به دلیل گرمای هوا و ایجاد رطوبت، افزایش یافته است، که به صورت رگبار پراکنده تأثیر خود را می‌گذارد.

کارشناس هواشناسی همدان ادامه داد: میزان بارش‌ها ناچیز است و به صورت لحظه‌ای در نقاطی از استان رخ می‌دهد.

او گفت: در این مدت دمای روزانه (بیشینه) استان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

باقری شکیب اضافه کرد: اسدآباد با ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار وگل‌تپه با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده اند.

باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

او اضافه کرد: روز گذشته همدان با پنج میلیمتر بیشترین بارش را در سطح استان داشته است.
انتهای پیام/ج

رگبار پراکنده باران همدان را فرا می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.