معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)ویژه برنامه‌های دهه ولایت در این آستان را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه ولایت در حرم بانوی کرامت(س)حجت‌الاسلام احمدی،معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازقم،از آغاز  ویژه برنامه های دهه ولایت روز جمعه ۲۵ مردادماه هم زمان با شب میلاد امام دهم شیعیان حضرت امام هادی(ع)  در شبستان امام خمینی (ره)حرم حضرت معصومه(س)خبر داد.

او افزود:آیین اختتامیه جشنواره مردمی کرامت روز شنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش شهید مطهری آغاز می‌شود و از برگزیدگان این جشنواره  تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که نمایشگاه احیاگران غدیر با هدف آشنایی زائران و مجاوران با واقعه  غدیر، از بیستم مرداد ماه در صحن جوادالائمه حرم مطهر برپا شده و تا تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد،گفت: این نمایشگاه  همه روزه در این ایام از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۰۰ پذیرای  زائران خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی در ادامه به برگزاری دسته شادی و اجتماع مردمی شب عید غدیر ویژه هیئات مذهبی در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه روز ۲۸ مردادماه با حرکت کاروان شادی از ساعت ۲۱:۳۰ از مقابل مسجد امام حسن عسکری به سمت حرم مطهر برگزار می شود.

او عنوان کرد:مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره تحت عنوان فروغ هدایت که روزهای  ۲۵ و ۲۶ مردادماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می‌شود،از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت:روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ،همایش بزرگ قرآن و ولایت  از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این همایش با اجرای برنامه های همخوانی قرآنی سادات،گروه نهضت نهج‌البلاغه، مدیحه‌سرایی، مسابقه و نمایش غدیر و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی از برگزاری جشن بزرگ ایوان آینه ویژه نوجوانان از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۰۰ در شبستان حضرت زهرا روز ۲۸ مردادماه خبر داد و گفت: ویژه برنامه کودکان نیز  تحت عنوان ترنم باران در این روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۰۰ در شبستان حضرت نجمه خاتون برگزار خواهد شد.

او  افزود:در روز بیست و نهم مرداد ماه  همایش بانوان غدیریه از ساعت ۱۰ صبح در شبستان نجمه‌خاتون با حضور سادات برگزار می شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت:مراسم قرائت خطبه غدیر روز بیست و نهم مردادماه  بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

او ادامه داد:روز سی ام مرداد ماه  جشن بزرگ فصل هم‌عهدی ویژه دختران نوجوان سادات از ساعت ۱۸ تا ۲۰  در شبستان نجمه‌خاتون برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های دهه ولایت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار