عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: اخلاق حرفه‌ای کلید ثبات و پایداری بلند مدت یک کسب و کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صلاح الدین ایزدفر در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار، گفت: افزایش رضایتمندی مشتریان، افزایش اعتماد، بهبود رفتار سازمانی و افزایش درآمد از مزایای اخلاق حرفه‌ای در محیط کسب و کار است.

او افزود: اخلاق حرفه‌ای کسب و کار یکی از موارد مهم و موثر در موفقیت اقتصادی است که تمرکز بر پیامد‌های اجتماعی و اقتصادی آن، می‌تواند مبنایی برای برقراری ارتباطات مستحکم با طرفین کسب و کار باشد که ثبات کسب و کار را در بلند مدت تضمین می‌کند.

ایزدفر با بیان اینکه رفتار اخلاقی در کسب و کار موارد بسیاری را شامل می‌شود، اظهارداشت: رفتار غیر اخلاقی ممکن است در مدت زمان کوتاه مزایایی داشته باشد، اما در بلند مدت به کسب و کار آسیب وارد می‌کند و پایداری آن را به خطر می‌اندازد، اما اخلاقی عمل کردن نتیجه‌ای به مراتب مفید دارد.

او ادامه داد: رفتار اخلاقی حرفه‌ای امروز مورد توجه همگان است و این درحالی است که این رفتار ناشی از اصول کاری درست و شناخته شده است که فعالان بخش اقتصادی استان باید این اصول را مد نظر قرار دهند.

ایزدفر بیان کرد: اصول اخاقی و غیر اخلاقی در هر کسب و کار می‌تواند متفاوت باشد، اما پایبندی به فرهنگ اصیل و ارزش‌ها در هر کسب و کار می‌تواند نکته مهمی برای ذی نفعان و مخاطبان آن باشد.

حسین کمالی سروستانی نائب رئیس نائب رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس نیز ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای در محیط کسب و کار، ترویج رعایت مبانی اخلاقی توسط اعضای اتاق بازرگانی، نهادینه کردن آیین اخلاق حرفه‌ای و اصلاح و بهبود آن، تدوین آیین نامه اخلاق حرفه‌ای کسب و کار اعضای اتاق بازرگانی، کمک به تحکیم و گسترش فضای رقابت سالم در بین اعضای اتاق، انتقال تجربه شرکت‌های موفق خارجی در زمینه اخلاق حرف‌های و بررسی و مرور تجارب شرکت‌های موفق داخلی از طریق مشارکت آنان در ارتباط با اخلاق حرف‌های را از اهداف کمیسیون اخلاق کسب وکار امسال برشمردند.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار در اتاق بازرگانی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار