مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت هنوز به ایران نیامده است.

جونیور براندائو برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران نیامده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جدایی مهدی شریفی و ماریو بودیمیر کروات، تصمیم گرفت تا مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد و جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی گزینه پرسپولیسی‌ها بود که گفته می‌شد امروز (سه شنبه) به تهران می‌آید تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، عقد قرارداد و انجام تشریفات، تمرینات را زیر نظر کادرفنی و کالدرون آغاز کند.

قرار بود جونیور پس از حضور در تهران، تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد، اما تاکنون برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت به ایران نیامده و وضعیت او مبهم است. البته گفته می‌شود جونیور امشب (سه شنبه) به تهران می‌آید تا ابتدا تست‌های کلینیکی را انجام دهد و سپس قرارداد را امضا کند.

این بازیکن که فوتبال خود را در تیم‌های پایه گرمیو و تابوائودا آغاز کرده، قرار است برای حضور یک ساله و قرضی در تیم سرخپوش پایتخت ۵۰۰ هزار دلار دریافتی داشته باشد.

در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها به جز علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و مهدی عبدی را در پست مهاجم در اختیار دارند تا درصورت لزوم برای این تیم به میدان بروند.


بیشتر بخوانید:

مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می‌رود؟ / جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

خلیلی: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است/ کالدرون کلافه شده است

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار