فیلم کوتاه "تو مشغول مردنت بودی" ساخته امین قشقائیان، فیلم ساز اصفهانی، جایزه‌ی Merit از جشنواره IndieFEST را از آن خود کرد.

امین قشقاییان فیلمساز اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دهمین دوره این فستیوال آگوست ۲۰۱۹ در کالیفرنیا برگزار شد. برای رقابت در این فستیوال، ۴۰۰۰ فیلم از ۷۹ کشور جهان ثبت‌نام کرده بودند که  رقبای اصلی فیلم "تو مشغول مردنت بودی" فیلم هایی از کشور امریکا بودند .

او افزود: فیلم کوتاه «تو مشغول مردنت بودی» توانست در جشنواره IndieFEST آمریکا جایزه Merit را از آن خود کند.

این فیلمساز و هنرمند اصفهانی ادامه داد: در خلاصه «تو مشغول مردنت بودی» آمده است: امروز، مادرم مرد. شاید هم دیروز، نمی‌دانم. تماسى با این مضمون از آسایشگاه دریافت داشته‌ام. براى اولین بار پس از مدت‌هاى دراز به مادرم فکر کردم، در این لحظه و در انتهاى روز چیزى از من خواهد ماند؟!
 
فیلمساز اصفهانی ادامه داد: این فیلم در دو بخش بهترین فیلم و فیلم شایسته کاندیدای دریافت جایزه بود که موفق به دریافت جایزه Merit شد.
قشقائیان با اشاره به اینکه این فیلم برای بخش رقابتِ بیش از ۲۰ جشنواره انتخاب شده افزود: این فیلم تا کنون در ۷ جشنواره به نمایش در آمده که در این ۷ جشنواره ۲ بار به مرحله فینال رسیده و موفق به کسب جوایزی شده است؛ سایر جشنواره‌ها که فیلم "تو مشغول مردنت باش" در بخش رقابت آن‌ها انتخاب شده هنوز برگزار نشده است.



امین قشقاییان درباره عوامل تولید این فیلم کوتاه گفت:بازیگران این فیلم حامد رحیمی‌نصر، شهره موسوی، محمد شیشه‌فروش، و ناهید یزدان‌پناه، صداپیشه‌: فاطمه کریمی، کارگردان و نویسنده : امین قشقائیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز‌: علی حسین‌زاده، دستیار کارگردان: پیمان امیدی، منشی صحنه: محسن شریفیان، عکاس: مهسان صالحی، مدیر تولید: قدمعلی سعیدی دهکی، مدیر تصویربرداری: صادق داوری هستند.

او در ادامه بیان کرد: گروه تصویر: حسین سجادیان امیرعلی پاکبین، محسن میناییان، محمد قربانی، مهدی خادم، هلی شات: محمد خیمه‌گاهی، اصلاح رنگ و نور: جمشید مجدوفایی، مدیر صدابرداری:علی کاظمی‌نژاد، دستیار:اسماعیل امینی، صداگذار: شاهین خاکپور، آهنگ‌ساز: علی بداوی، تدوین: روزبه نجاتی، پوستر: گلناز ایزدان، طراح صحنه و لباس: میلاد سهایی، دستیار صحنه: مصطفی خسروی، گریم: ویدا داوری، دستیار گریم: گیتی داوری، گروه جلوه‌های ویژه: حسین کوچک، حسن کوچکی و پویا کوثر، تیزر: روزبه نجاتی وتهیه‌کننده این فیلم بنده و انجمن سینمای جوانان ایران بودند.

انتهای پیام/ی
 


درخشش فیلمساز اصفهانی در جشنواره بین المللی IndieFEST آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.