نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شود

شرکت الکترونیک آرتز با قرار دادن تایمر شمارش معکوس بازی Need For Speed، تاریخ معرفی این بازی را اعلام کرد.

نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه جدید بازی Need for Speed قرار است در اواخر سال جاری وارد بازار شود، اما تاکنون تاریخ دقیق معرفی این بازی توسط شرکت سازنده اعلام نشده بود و همین موضوع باعث سردرگمی بسیاری از گیمر‌های سبک شبیه سازی رانندگی شده بود. شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که در اواخر هفته جاری قرار است این وضعیت به طور کلی تغییر کند و گیمر‌ها به طور کامل از نسخه جدید بازی Need for Speed اطلاعات بدست خواهند آورد.

صبح دیروز شرکت الکترونیک آرتز تایمر شمارش معکوسی را در وب سایت خود قرار داد که بالای این تایمر لوگوی بازی Need For Speed گذاشته شده و ظاهرا این تایمر در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به پایان می‌رسد. قطعا شرکت EA همزمان با به پایان رسیدن این تایمر دست به انتشار تریلر یا اطلاعات اصلی بازی Need For Speed خواهد زد که می‌تواند سوالات بسیاری از گیمر‌ها را جواب دهد.

نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شود

بازی Need For Speed یکی از عناوین اصلی شرکت الکترونیک آرتز به حساب می‌آید که طرفداران زیادی نیز دارد و گیمر‌های زیادی منتظر عرضه این عنوان هستند. آخرین نسخه منتشر شده از این عنوان که Need for Speed Payback نام داشت و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، نتوانست نظر منتقدان را جلب خود کند و به شدت مورد انتقاد توسط منتقدان قرار گرفت. اما با توجه به سابقه این مجموعه و از آنجایی که شرکت الکتزونیک آرتز از نسخه قبلی این بازی تجربه بسیار بدی کسب کرد احتمالا ایردات و مشکلات نسخه قبلی این مجوعه در نسخه جدید مجموعه Need For Speed وجود نداشته باشد و این عنوان بتواند موفقیت جدید را برای شرکت EA رقم زند.


بیشتر بخوانید: یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد


با این حال نمی‌توان درباره این بازی تا زمان معرفی رسمی این بازی و اتشار تریلر از آن، نظر دقیق داد و باید تا زمان معرفی این بازی یعنی روز  چهار شنبه صبر کرد.

انتهای پیام/

تاریخ معرفی نسخه جدید بازی Need For Speed اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
عالیی
آخرین اخبار