مراسم برترین‌های فوتبال ایران هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از پنج شنبه ۳۱ مرداد آغاز خواهد شد.

بر این اساس تمام تیم‌هایی که ورزشگاه شان تا آن زمان از لحاظ استاندارد‌های مدنظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یعنی بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و گیت‌های بازرسی، وضعیت مطلوبی داشته باشند می‌توانند بازی‌های خانگی خود را میزبانی کنند در غیر این صورت باید در شهر یا استان همجوار و بدون تماشاگر بازی‌های شان را برگزار کنند.

پس از مشخص شدن تاریخ شروع رقابت‌های لیگ برتر، اکنون برگزاری جشن برترین‌های فوتبال ایران در دستور کار مسئولان سازمان لیگ قرار گرفته و طبق اعلام یکی از مدیران این سازمان، یک شنبه ۲۷ مرداد تاریخ برگزاری این مراسم است. به احتمال فراوان هم این مراسم در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد تا از برترین‌های فوتبال ایران در بخش آقایان و بانوان تقدیر شود.

قرار است در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات منتخب در بخش بانوان و آقایان، از طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که تولید شرکت آل اشپورت آلمان است هم رونمایی شود.


بیشتر بخوانید

ابهام در تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

فتاحی: ورزشگاه آزادی مشکل بلیت فروشی الکترونیکی دارد/ تمام باشگاه‌ها باید مانند سال‌های پیش بیمه شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار