رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: ۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان  اسلام آباد غرب  توزیع شدمحمدبیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب  در گفت وگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بیان کرد: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید قربان ۳۰ راس گوسفند از خیرین و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در به میزان ۴۷۵ کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم بین مددجویان اسلام آبادغربی تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

او افزود: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از تعدادی از خیرین و نیکوکاران شهرستان اسلام آباد غرب اهدا و بین ۴۷۵ خانواده و هر خانوار به میزان یک کیلو گرم توزیع شد.

رییس کمیته امداد اسلام آباد غرب یادآور شد: پایگاه کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان نذورات و کمک‌های مردمی را جمع آوری و کمک‌های مردمی و خیرین هر ساله در روز عید قربان جمع آوری و بین محرومین و نیازمندان پخش می‌شود.

بیگزاده تاکید کرد: برای حفظ شان و شخصیت مددجویان کمیته امداد توزیع گوشت قرمز گرم توسط مددکاران در محل اقامت آن‌ها انجام می‌گیرد.

او گفت : خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیرین از کمک‌های مرتبط در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده نیز افزایش یابد.

انتهای  پیام/ز


توزیع  کمک های خیرین بین مددجویان نیازمند کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.