نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد منازل دو فلسطینی متهم به قتل یک سرباز صهیونیست تخریب خواهد شد.

حمایت نتانیاهو از تخریب منازل فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی ۲۴ نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام غیرقانونی این رژیم در تخریب منازل فلسطینیان متهم به قتل یک سرباز صهیونیست حمایت کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی در جمع اعضای شاباک، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم گفت: اسرائیل خانه‌های فلسطینیان مظنون در قتل سربازان ما را تخریب می‌کند. ما منازل این «تروریست‌ها» را موقعیت یابی کردیم و به زودی آن‌ها را تخریب می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: از شما برای دستگیری قاتلان این سرباز تشکر می‌کنم. بلافاصله پس از آنکه جزئیات مربوط به این حادثه اعلام شد من با اطمینان گفتم که خیلی طول نخواهد کشید که دستمان به قاتلان این سرباز برسد.

نتانیاهو مدعی شد: این کاری است که ما طی سال‌های اخیر انجام دادیم. تمامی قاتلان بدون استثنا بازداشت شدند. شما قاتل این سرباز را ظرف ۴۸ ساعت دستگیر کردید.

نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی خطاب به مقامات شاباک مدعی شد: سال گذشته شما بیش از ۶۰۰ حمله را خنثی کردید. ما هر کاری که لازم است برای قطع ریشه تروریست به هر شکلی انجام می‌دهیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته وارد کرانه باختری شدند و در چارچوب سیاست‌های اشغالگرایانه این رژیم، منازل این فلسطینیان را به منظور تخریب مورد بررسی قرار دادند. پنج شنبه گذشته جسد یک سرباز صهیونیست که بر اثر ضربات چاقو کشته شده است در شهرک «گوش عتصیون» در جنوب کرانه باختری کشف شد. شاباک روز شنبه اعلام کرد دو فلسطینی را به اتهام قتل این سرباز صهیونیست بازداشت کرده است.

نظامیان اشغالگر در پی کشف جسد این سرباز، با بستن خیابان‌های منتهی به این منطقه، عملیات گسترده‌ای را برای یافتن عامل قتل این سرباز آغاز کردند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار