نمایشگاه آثار خلاقانه فلزی «فرزاد نیازمند»، هنرمند مرندی، در محوطه بوستان تاریخی «ائل گولی» تبریز در حال برگزاری است. این نمایشگاه از دیروز آغاز شده و تا ٣٠ مرداد جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نیازمند پیش از این ۲ نمایشگاه موفق در شهر مرند و منطقه آزاد ارس برگزار کرده که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است.

این هنرمند توانمند مرندی با خلق آثار جدید و خلاقانه، نسبت به برگزاری نمایشگاه آثار خود در تبریز اقدام کرده و با نمایش ٥ اثر غول پیکر و تعداد زیادی آثار در ابعاد متوسط و کوچک، سعی در القای مفاهیم غنی ایرانی و اساطیری دارد.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آثار این هنرمند، که کار‌های او را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، امید است هنردوستان شهرستان و استان در راستای معرفی هرچه بیشتر این نمایشگاه و پتانسیل جوان به جامعه هنری در سطح ملی و جهانی عمل کنند.

نمایشگاه آثار خلاقانه فلزی فرزاد نیازمند که با متریال، قطعات و ضایعات دورریز مکانیکی تهیه شده اند، همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ٢٢ در پارک ائل گلی، پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه مجسمه‌های فلزی هنرمند مرندی در تبریز درحال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.