خطیب موقت نماز جمعه ریگان گفت:عید قربان یکی از مهمترین اعیاد اسلامی است و زمینه بندگی مومنان راستین و وحدت بین مسلمانان جهان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام جعفر ریگانی خطیب موقت نماز جمعه ریگان در خطبه های نماز عید سعید قربان در جمع مردم ریگان با تبریک عید گفت: عیدقربان؛ عیدبندگی، عبودیت وبازگشت انسان به مقام تقرب الهی است.

او ضمن اشاره به شان و منزلت قربانی کردن در عید سعید قربان از سوی مسلمانان، گفت: قربانی‌کردن یکی از سنت‌های تاکید شده است که در بین مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

امام جمعه موقت ریگان با تاکید بر صله رحم در این عید بزرگ بیان داشت: خانواد‌ه ها صله رحم را در این روز ارج نهند.

حجت الاسلام ریگانی اظهار کرد:عید قربان یکی از مهمترین اعیاد اسلامی است و زمینه بندگی مومنان راستین و وحدت بین مسلمانان جهان را فراهم می‌کند.

او با تاکید بر وحدت بین مسلمین بیان داشت: وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان در شرایط حساس کنونی مهمترین نیاز جهان اسلام است.

خطیب موقت نماز جمعه ریگان در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به زائران بیت الله الحرام گفت: معظم له فرمودند برائت از مستکبران و در رأس آن آمریکا را به معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی، محکوم کردن کانون‌های تروریسم از قبیل داعش و آمریکائی، نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن و محکومیت جنگ‌افروزی‌های امریکا و دستیارانش در منطقه‌ی حساس غرب آسیا و شمال آفریقا دانستند و با تأکید بر قرار داشتن مسئله فلسطین در رأس همه مسائل سیاسی مسلمانان، فرمودند ترفند معامله قرن که به‌ وسیله آمریکای ظالم و همراهان خائن آن زمینه‌سازی می‌شود، جنایتی در حق جامعه بشری است.

حجت الاسلام ریگانی عنوان کرد : همگان را به حضور فعال برای شکست این مکر دشمن فرا می‌خوانیم و به حول و قوه الهی آن را و همه ترفند‌های دیگر جبهه استکبار را در برابر همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست می‌دانیم.

او افزود: مقام معظم رهبری فرمودند موسم حج در هر سال، میعاد رحمت پروردگار بر امّت اسلامی است.

انتهای پیام/ی

برپایی نماز عید قربان در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار