برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا گفت ترامپ با لفاظی‌های خود فضایی را ایجاد کرده است که نتیجه آن حوادثی، چون فاجعه ال پاسو است.

محمد عبدالسلام بر تقویت روابط دوجانبه ایران و یمن تاکید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه سی‌بی‌اس آمریکا، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا گفت ترامپ با لفاظی‌های خود فضایی را ایجاد کرده است که نتیجه آن حوادثی، چون فاجعه ال پاسو است.

سناتور برنی سندرز در پاسخ به سئوالی در خصوص نقش اظهارات نژادپرستانه ترامپ در وقوع حادثه مرگبار ال پاسو گفت: «من هرگز نگفته ام که رئیس جمهور ترامپ یا هر کس دیگری می‌خواهد که مردم کشته شوند، ترامپ نمی‌خواهد چنین چیزی اتفاق بیفتد.»

وی افزود: «اما من فکر می‌کنم که او با لفاظی‌های غیرقابل قبول و اظهار نظر‌های نژادپرستانه خود و چشم پوشی گاه و بیگاه از حملات غیرقانونی و خشونت طلبانه افراد علیه یکدیگر در سخنرانی هایش، فضایی را در این کشور به وجود آورده است که در نتیجه آن شاهد افزایش قابل توجه جنایت از روی تنفر علیه مسلمانان، مکزیکی‌ها و یهودی‌ها هستیم. او نوعی انشقاق در کشور ایجاد کرده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار