فردا همزمان با عید سعید قربان یکصد پایگاه در آذربایجان غربی آماده دریافت نذورات و قربانی مردم می‌باشد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: امسال با هدف برخورداری محرومان و نیازمندان جامعه اسلامی از برکات عید سعید قربان، فردا همزمان با این عید بزرگ یکصد پایگاه در سطح استان آماده دریافت نذورات و گوشت‌های قربانی مردم برای توزیع در بین جامعه هدف می‌باشد که از این تعداد پایگاه ۷۰ پایگاه مربوط به مراکز نیکوکاری و ۳۰ پایگاه شامل ادارات و سایر مراکز کمیته امداد می‌باشد.
 
سهندی افزود: علاوه بر پایگاه‌های ذکر شده کلیه ادارات کمیته امداد در محل میعادگاه‌های نماز جمعه و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان‌ها نیز آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی برای خانواده‌های محروم می‌باشند.
 
او اظهار کرد: برای جمع آوری نذورات و گوشت‌های قربانی و دام زنده مردم استان، در هرشهرستان یک قربانگاه اصلی در نظر گرفته شده است. همچنین در شهرستان ارومیه حسینیه اعظم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) واقع در خیابان محراب به عنوان قربانگاه اصلی برای جمع آوری گوشت‌های قربانی و تحویل دام زنده جهت ذبح و توزیع در بین نیازمندان در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اضافه کرد: در تمام قربانگاه‌های کمیته امداد ناظران شبکه‌های دامی استان برای رعات موارد بهداشتی قربانی‌ها با این نهاد همکاری می‌کنند.
 
سهندی در ادامه اظهار کرد: مردم مسلمان استان می‌توانند برای شرکت در طرح جمع آوری نذورات و قربانی برای نیازمندان، نذورت خود را به شماره ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ واریز نمایند و یا با کد دستوری #۱*۸۸۷۷* بصورت الکترونیکی اقدام به پرداخت نذورات خود نمایند. همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ از سوی کمیته امداد برای جمع آوری نذوران مردم عزیز در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/م
 

 

آمادگی جمع آوری نذورات و قربانی مردم در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.