حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهدای منا، پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:
سلام بر ارواح طیبه شهدا، آن اسوه‌های عشق و ایمان که یاد و نامشان بر هر برگ تاریخ این مرزوبوم می‌درخشد.

در این میان باید یاد کنیم از شهدای مظلوم فاجعه منا که در ۲ مهر ۱۳۹۴ برابر با ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری هم‌زمان با عید سعید قربان در سرزمین منا به شهادت رسیدند. بااینکه از فاجعه غم‌انگیز و جان‌سوز منا چند سال می‌گذرد، ولی همچنان اندوه این واقعه دردناک و شهادت انسان‌های مؤمن، معتقد و عاشقان خانه دوست در اذهان ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان ماندگار مانده است. بی‌تردید پیگیری خواسته‌های به‌حق خانواده‌های معزز این شهدای گرانقدر همواره باید موردتوجه مسئولین در حوزه‌های مختلف باشد.


بیشتر بخوانید: اشتغال معضل اساسی کشور و بنیاد شهید


به‌یقین این فاجعه غم‌انگیز هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد چنانکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار با خانواده شهدای منا فرمودند: «حادثهٔ منا و جان باختن حاجیان ایرانی در حال عبادت و با لبان تشنه و در زیر آفتاب سوزان، حادثه‌ای عمیقاً غم‌انگیز و فراموش‌نشدنی است، ...».

در آستانه سالروز حادثه منا، ضمن همدردی با خانواده معزز این شهدای والامقام و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، خاطره مظلومیت این شهدای معظم را گرامی می‌دارم. از پروردگار متعال علو درجات برای تمامی شهدا و ازجمله شهدای معزز منا را مسألت نموده و برای خانواده‌های والامقام این عزیزان صبر جزیل و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/

اندوه فاجعه منا همچنان دردناک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار