رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

سارقان مسلح را شناسایی کنید+ تصاویر

سردار لطفی گفت: با توجه به وقوع یک سرقت مسلحانه که در سال گذشته روی داده بود، شهروندان در صورت شناسایی این متهمان، مراتب را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه شب ششم اسفند ماه سال ۹۷، یک زن مسن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تماس گرفته و از وقوع سرقت مسلحانه منزل اش توسط چند جوان ناشناس در محدوده الهیه خبر داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام و با تأیید خبر اولیه، موضوع سرقت به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

وی افزود: متعاقبا، تیمی از کارآگاهان این پایگاه به محل وقوع مراجعه کردند که در تحقیقات مقدماتی، شاکی به کارآگاهان گفت، منزلش طبقه اول یک مجتمع است و در ساعات پایانی شب در آپارتمان زده شد و وقتی پسرش در را باز کرد، پنج جوان با صورت ماسک زده ضمن تهدید با سلاح گرم، وارد منزل شده و با بستن دست و پای آنها، اقدام به سرقت گاوصندوق حاوی طلاجات، وجه نقد، ارز و اموالی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کردند.


بیشتر بخوانید: مکانیک قاتل دستگیر شد


رئیس پلیس آگاهی پایتخت، بیان کرد: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سارقان با تهدید سرایدار ساختمان وارد خانه شده و چهره سارقان در فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته این ساختمان وجود دارد.

سردار لطفی، تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین مداربسته محل سرقت، چهره سارقان و خودروی مورد استفاده که یک دستگاه خودروی شاسی بلند سفید رنگ بود را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، در پایان از شهروندان خواست در صورت شناسایی مشخصات و هویت سارقان مسلح، مراتب را با شماره تلفن‌های ۵۱۰۵۵۵۰۱-۵۱۰۵۵۱۲۳ به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اطلاع دهند.

سارقان مسلح را شناسایی کنید+ تصاویر

 

سارقان مسلح را شناسایی کنید+ تصاویر

 

سارقان مسلح را شناسایی کنید+ تصاویر

انتهای پیام/

شناسایی مشخصات و هویت سارقان مسلح درخواست پلیس از شهروندان 

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرد نگهبان
۰۱:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
قبل از هرچیز، با نصب قفل هوشمند و ضد دیلم به صورت تضمینی جلوی ورود سارقین از درب را بگیرید ولی مشکل هنوز باقی است چرا که سارقین ممکنه تحت عناوین مختلف، از جمله، مامور برق، آب، گاز، تلفن، پلیس، پیک، سرایدار، مهمان، همسایه و .... . وارد شوند که در واقع خودتون درب را براشون باز کردید!!! خوب برای این مشکل چه باید کرد؟ تنها راهش اینه که یک گاوصندوق ضد دیلم مرد نگهبان که مجهز به قفل هوشمند ضد زورگیری هستش را توی خونه داشته باشید و تمام اموال با ارزشمند مثل پول، طلا، سکه، ارز، سند و ... را داخل گاوصندوق ضد دیلم مرد نگهبان بذارید که درهنگام سرقتهای به عنف منزل، هم بتوانید از سرقت اموال با ارزش جلوگیری کنید و هم خودتون را از آزار و اذیت و حتی قتل توسط سارقین نجات بدید.
آخرین اخبار