مصدومیت ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدی نیست و می‌توانند با صلاحدید کادرفنی در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود که تمرینات فشرده این تیم در حال پیگیری است.

سرخپوشان قرار است در ۲ دیدار تدارکاتی در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به مصاف حریفان برود که یکی از آن‌ها تیم فوتبال گل گهر سیرجان است. عصر روز گذشته (شنبه) اعلام شد که کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه مصدوم شدند، اما اعلام شده که مصدومیت آن‌ها جدی نیست و این ۲ بازیکن به شروع لیگ نوزدهم می‌رسند.

زورو پرسپولیس به شروع لیگ می‌رسد

سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس در آخرین روز از تمرین تیمش در ترکیه با برخورد به مهدی شریفی دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد و به همین دلیل تحت عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام هفته گذشته به تمرینات بازگشت.

او در تمرینات اخیر پرسپولیس به شکل عادی ظاهر شد، اما روز گذشته با ماسکی نقره‌ای رنگ در تمرین حضور یافت. ماسک نعمتی که شباهت جالبی به نقاب زورو دارد، سبب شد تا سرخپوشان در تمرین با او شوخی کنند و لقب زورو به نعمتی بدهند.

بازیکن شماره ۸۸ پرسپولیس که در پست دفاع راست نیز درخشش خوبی داشته، آماده مسابقه است و بعید به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در هفته اول لیگ نوزدهم داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

رقم قرارداد یکساله و قرضی جونیور لو رفت/ براندائو سه‌شنبه در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار