معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در خیابان احسانی واقع در محله عبدل آباد در منطقه ۱۹ با موفقیت اجرایی شد.

ساماندهی بساط گستران بازار بزرگ احسانی واقع در محله عبدل آباد منطقه 19به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس سیاست‌های دولت، شورای شهر تهران و شهردار محترم تهران مبنی بر ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران، طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۶، ۱۱، ۱۳، ۱ با همکاری و همراهی شهروندان، اصناف و نیروی انتظامی اجرایی گردید.

وی افزود: بدنبال اجرای طرح‌های موفق ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) تا چهارراه امیراکرم و ساماندهی دستفروشان در محدوده تئاتر شهر و پارک دانشجو در مناطق ۱۱ و ۶، اجرای این طرح در خیابان احسانی واقع در محله عبدل آباد در منطقه ۱۹ نیز در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت اجرایی گردید.

یزدانی افزود: جلسات مستمری برای ساماندهی دستفروشان و اجرای طرح انضباط شهری در بازار بزرگ احسانی برگزار شد که نتیجه این جلسات مستمر و پیگیری‌های بسیار شهرداری منطقه ۱۹ و حوزه معاونت خدمات شهری و سایر دست اندرکاران این امر؛ منتج به ساماندهی این نقطه گردید و رضایتمندی حداکثری شهروندان را در پی داشت.

وی در ادامه افزود: تمهیدات اجرای این طرح از چندین ماه قبل آغاز شده بود که طی آن ضمن اطلاع رسانی به کسبه و توجیه و پیگیری مراجع قانونی، نشست‌های متعددی با حضور مسئولین منطقه ۱۹، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، نیرو‌های قضایی، انتظامی، نمایندگان صنوف و... تشکیل و در خصوص رفع سد معبر خیابان احسانی تصمیم گیری شد.


بیشتر بخوانید: مشاغل مزاحم منطقه ۱۹ باید ساماندهی شوند


یزدانی گفت: این معضل شهری در این محدوده یکی از مطالبات جدی مردم، معتمدین و کسبه بازار بود که پس از ۱۲ سال به دنبال درخواست‌های مکرر آن‌ها اجرایی گردید.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور مکان ویژه‌ای در محدوده نزدیک به این بازار در قالب غرفه‌های مسقف برای ادامه فعالیت بساط گستران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

رفع سد معبر یکی ازمطالبات جدی مردم منطقه ۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار