دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: اخیرا موضوعی جنجالی به نام مالیات پزشکی در محافل مختلف و رسانه‌ها مطرح شده است که با واقعیت‌های موجود تفاوت‌های زیادی دارد.

 محسن مصلحی دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: با اشاره به اینکه درصد کمی از جامعه پزشکی موفق به دریافت کارت خوان نشده اند افزود: آنچه که در این راستا دارای اهمیت می‌باشد این است که همکاران جامعه پزشکی در سطوح مختلف به جهت رفاه حال بیماران از دستگاه‌های کارت خوان بیش از پیش استفاده کنند.

او افزود: اگر قانون گذاران به دنبال رفاه حال بیماران هستند می‌توانند پیگیری‌های لازم برای نصب دستگاه کارت خوان را داشته باشند.

دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور ضمن اشاره به پیچیده بودن مراحل اجرایی این طرح گفت: الزام به استفاده از کارت خوان‌هایی با کد‌های ۱۶ رقمی از شرکت‌های خاص و یا ثبت در سامانه که خیلی از همکاران موفق به آن نشدند این‌ها در جهت رفاه حال بیماران نخواهد بود و موضوع را پیچیده‌تر خواهد کرد همچنین باعث می‌شود تعداد پزشکانی که از کارت خوان استفاده می‌کنند با توجه به اینکه کارت خوان‌های موجود قابلیت ثبت در سامانه را ندارند به منظر ثبت کارت خوان‌های جدید در سامانه فعالیت خود را متوقف کنند.
 
انتهای پیام/س

وضعیت دریافت کارتخوان پزشکان 

برچسب ها: نظام پزشکی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.